سخنگوی وزارت بهداشت:

وضعیت بیمارستان های کرمانشاه به شرایط پایداری رسیده است

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۱:۵۱
کد خبر: ۶۳۷۰۹۱
وضعیت بیمارستان های کرمانشاه به شرایط پایداری رسیده است
سخنگوی وزارت بهداشت و درمان با بیان اینکه وضعیت بیمارستان های استان کرمانشاه به شرایط پایداری رسیده است، گفت: تا زمانی که هموطنان آسیب دیده نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی داشته باشند، در کنارشان خواهیم بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، دکتر ایرج حریرچی روز سه شنبه در تشریح آخرین وضعیت درمانی مصدومین زلزله کرمانشاه با بیان اینکه به دلیل استقبال داوطلبانه پزشکان و پرستاران، کمبودی در این زمینه نداریم، افزود: در خصوص ذخایر خونی هم فعلا مشکلی وجود ندارد.
او با اشاره به اینکه ٦ بیمارستان صحرایی با همکاری سپاه و ارتش مستقر کردیم، گفت: امروز هم 2 یا سه بیمارستان صحرایی دیگر استقرار خواهد یافت.
قائم مقام وزیر بهداشت همچنین با بیان اینکه تعداد ٧٤٥٤ نفر مصدوم به مراکز درمانی مراجعه و یا منتقل شدند، افزود: ٤٦١٢ نفر بصورت سرپایی ویزیت شدند.
به گفته او، تعداد ٩٦٠ نفر در مراکز درمانی کرمانشاه بستری شدند و ٧٤٦ نفر از مصدومین نیز ترخیص شده اند.
وی اظهار کرد: متاسفانه ٤١٣ نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند.
 زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند. 
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز