با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ری و اصحاب رسانه صورت گرفت؛

از مجموعه عظیم ورزشی روستای خانلق فشافویه بازدید شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۲۹۲۱۲
از مجموعه عظیم ورزشی روستای خانلق فشافویه بازدید شد
مهندس بنایی مدیرعامل شرکت چهارباغ دشت نیکان در حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه گفت:هدف از انتخاب روستای خانلق برای انجام این پروژه فرا منطقه ای نزدیک بودن به پایتخت،دسترسی آسان و بدون ترافیک و موقعیت فرودگاه حضرت امام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، از مجموعه عظیم ورزشی روستای خانلق که از توابع شهر حسن اباد فشافویه است با حضور خلیل آبادی مشاور ویژه فرماندار، رستمی مشاور ورزشی فرماندار، صادقی رئیس دفتر نمایندگان تهران در مجلس،جانعلی ریاست اداره ورزش و جوانان، مسئولین جهاد کشاورزی بخش و شهرستان،دهیاران و شورای بخش و تنی چند از اصحاب رسانه بازدید شد.

در حاشیه این بازدید مهندس بنایی مدیرعامل شرکت چهارباغ دشت نیکان به جذب علاقه مندان به رشته ورزشی در این مجموعه اشاره کرد و گفت: با خرید کف پوش این سالن از خارج کشور و نصب آن طی روزهای آینده و افتتاح فاز یک امیدواریم که تمهیدات و تجهیزات پیشرفته و مطابق استاندارهای روز اروپایی به کار گرفته شود و این مجموعه ورزشی انشالله این پتانسیل را داشته باشد که بتواند مسابقات بین المللی تنیس را برگزار کند.

وی درادامه بازدید از مجموعه کشاورزی شرکت چهار باغ دشت نیکان به صنعت توریسم کشاورزی اشاره کرد و افزود با ایجاد مجموعه ی گلخانه گل های زینتی ،پرورش قارچ ماهی های آکواریومی امیدواریم گامی بلند در جهت رونق بحث گردشگری در منطقه و استان برداریم.

بنایی با اعلام تاکید همواره ی مقام معظم رهبری به بحث اقتصاد مقامتی  و لزوم اجرای آن توسط کارآفرینان به اشتغال مستقیم ۱۵۰ نفر از اهالی روستا در این مجموعه و تولید محصولات کشاورزی ارگانیک و سبزی جات متنوع از قبیل اسفناج،شلغم و لبو از استقبال بینظیرمحصولات این شرکت در فروشگاه های عرضه مواد غذایی استان تهران خبرداد و اظهار امیدواری کرد با تحقیق کارشناسی دنبال بازارهای جدیدتر برای عرضه این محصولات هستیم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز