پابه‌پای فرزندان متدین و غیور انقلاب در وین؛

توئیت به موقعی بود

۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۹۶۱۵۶
توئیت به موقعی بود
خبرگزاری برنا- محمد مبین/ دقیقا زمانی که محمد جواد ظریف وارد هتل کوبورگ شد،توئیتر منتسب به دفتر مقام معظم رهبری، متنی را منتشر کرده که حاوی حمایت صمیمانه رهبری از تیم مذاکره کننده بود.

اقدام هوشمندانه ای که توئیتر  دفتر مقام معظم رهبری انجام داد باردیگر نشان داد آنچه این روزها برخی رسانه ها و برخی افراد تندرو در رابطه با تیم مذاکره کننده و بحث مذاکرات می گویند و می نویسند نه از سر منافع ملی بلکه از محل نزاع های سیاسی و جناحی ناشی می شود.

واقعیت اینست که مردم پشت سر تیم مذاکره کننده هستند و امروز در هر کوی و برزن فرد به فرد مردم ایران ذکر زبان روزه شان دعا برای توفیق تیم هسته ای و فکر شان همراه با تیم مذاکره کننده است. به این می گویند وحدت ملی، وحدتی که باعث می شود محمد جواد ظریف نه نماینده چند هزار نفر که امین 78 میلیون ایرانی باشد. اعتماد مردم و رهبری به تیم مذاکره کننده هسته ای قطعا پشتوانه قدرتمندی برای تیم مذاکره کننده و محمد جواد ظریف است تا با دستی پر رو در روی همتایان غربی خود بنشیند و حقوق از دست رفته ایران را باز پس گیرد.

توئیتر رهبری کاملا هوشمندانه و دقیقا سر بزنگاه این متن را منتشر کرد، زمانی که محمد جواد ظریف، حسین فریدون و علی اکبر صالحی وارد هتل کوبورگ شدند توئیتر رهبری سخنان رهبری در تقدیر و تمجید از تیم مذاکره کننده را منتشر کرد تا قوت قلب مضاعفی برای ظریف و همکارانش باشد.

نتیجه همین وحدت و همدلی است که امروز مقام غربی از احتمال توافق سخن می گوید و جیغ و داد نتانیاهو از احتمال پایان جدل هسته ای ایران و غرب بلند می شود. باید این وحدت را قدر بدانیم و همچنان به پشتیبانی ملی از ظریف ادامه دهیم تا هر آنچه حق مردم است به سفره آنها برگردد. توئیتر رهبری این پشتیبانی را کلید زد و چه به موقع هم بود به ویژه آنکه پس از سرمقاله ناامید کننده یک روزنامه و تحلیل هایی که پس از آن در شبکه های اجتماعی پیچید، بخشی از مردم نسبت به حصول نتیجه ناامید شده بودند ولی این توئیت باردیگر امید را به مردم ایران بازگرداند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز