از دعوت به خندوانه تا مقایسه با مصدق؛

حمایت ستاره‌های هنر و ورزش از ظریف

۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۷:۲۵:۵۹
کد خبر: ۲۹۷۳۶۹
حمایت ستاره‌های هنر و ورزش از ظریف
موج تخریب های تندرویان علیه محمدجواد ظریف و تیم مذاکره کنند هسته ای همزمان با روزهای پایانی مذاکرات و در آستانه توافق جامع هسته ای آغاز شده است.در این میان اما مردم بدون توجه به این تخریب ها قدردان و قدرشناس وزیر امورخارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای هستند.

به گزارش خبرنگاران خبرگزاری برنا، با آغاز موج تخریب ها علیه محمد جواد ظریف، موج حمایت ها هم از اقشار مختلف مردم آغاز شد و در دو روز مردم در شبکه های اجتماعی با نوشتن پیام هایی به حمایت از ظریف و همکارانش پرداختند.خبرگزاری برنا هم به سان ادوار قبلی مذاکرات تصمیم گرفت ضمن انعکاس نظرات چهره های سرشناس فضایی را ایجاد کند که عموم مردم هم بتوانند نظراتشان را به گوش وزیر امور خارجه کشورمان برسانند.

همراه با ستاره های کشور شما هم می توانید نظر خودتان را زیر این خبر قرار دهید تا عصر فردا و قبل از روز پایانی مذاکرات این پیام ها توسط نمایندگان برنا در وین به محمد جواد ظریف و تیم مذاکره هسته ای کشور مان تقدیم شود.

این پیام هایی که در این خبر می خوانید و تا فردا عصر تکمیل خواهد شد نظرات چهره های سرشناس کشور است:

بیژن بیرنگ : انشاالله که این تیم موید و موفق باشند آنچه که مصلحت جامعه است رقم بزنند و همه شاد شویم.

 

هادی مرزبان: ظریف کارش را به خوبی انجام می دهد ، اعتقاد دارم ظریف یک قهرمان برای کشور ما می شود.

 

مسعود رایگان: منتظریم تا این روزها بگذرد .امیدواریم ، ولی هر اظهار نظری که الان بشود نظرهای شتالبزده است .

مصطفی کیایی: منتظر پس فردا هستیم تا عملکرد را آن زمان برآورد کنیم اما پر از امیدیم ، دمشون گرم. به آقای ظریف هم می گوییم  خسته نباشید .

شهرام شاه حسینی: آقای ظریف ، دست مریزاد . ممنونم که با همه حاشیه هایی که وجود دارد سختیها را تحمل می کنید امیدوارم با دست پر به ایران برگردید.

محمد نیک بین: عملکرد آقای ظریف خوب بوده است با همهه سختی ها و شرایط که وجود دارد امیدوارم همچنان به تلاششان ادامه دهند و با نتیجه مثبت مذاکرات را به پایان برسانند.

سعید راد: همه می دانند دنیا جلوی ما زانو زده ما برنده اییم. امیدوارم که در پایان کار حال مردم خوب باشد.

رضا فیاضی: آقای ظریف زیر بار زور نروید، امیدوارم مثل همیشه سربلند بمانید  با خبرهای خوب به کشورتان بازگردید.

علی سرتیپی: آقای ظریف با تیزهوشی مثل گذشته به جلو برویدو حق را به حق دار برسانید.

سپند امیرسلیمانی: از دید خودم با میزان علمی که دارم به نظرم اتفاقات خوبی در حال افتادن است.این خوب بودن را هم برگرفته از اخبار که به گوش می رسد و میبینیم می گویم بالاخره انگار یک باری از دوش همه در حال برداشته شدن است و گویا داریم چهار قدم به جلو حرکت می کنیم به آقای ظریف می گویم دمت گرم خسته نباشید.

نازنین فراهانی: آقای ظریف ! سفره های بی شماری در این سرزمین تنها دغدغه نان دارند ، می دانیم که حواس شما به آنها نیز است.

امیر حاج رضایی (کارشناس فوتبال): دکتر ظریف توانست غرور از دست رفته ایرانی ها را در دنیا زنده کند و بنای ویرانی که باقیمانده بود را از نو بسازد. ایشان شخصیتی بسیار دوست داشتنی دارد و شخصا به وجود چنین دیپلماتی در سیاست ایران افتخار می کنم.

ابراهیم قاسمپور (مربی فوتبال): از نقاط بارز دکتر ظریف تسلط ایشان به زبان انگلیسی و شناخت خوب سیاست خارجی است. دکتر ظریف سیاستمداری فوق العاده است که زیرکانه و با نکته سنجی بالا با مسایل برخورد می کند و همه ما امید زیادی به موفقیت ایشان داریم.

جعفر کاشانی (عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس): دکتر ظریف از برجسته ترین دیپلمات های دنیاست که به خوبی از مسایل کشورهای مقابل ایران با خبر است. ایشان آشنایی خوبی با تاریخ سیاسی کشورها دارد و امیدوارم شرایط برای موفقیتش فراهم شود چون او اهداف ملی ایرانیان را دنبال می کند.

رضا عنایتی (کاپیتان سابق استقلال): دکتر ظریف سیاستمداری باهوش و بسیار دوست داشتنی است. ایشان در بین مردم هم از محبوبیت بالایی برخوردار است و من به موفقیتشان ایمان دارم چون دعای خیر همه ایرانی ها پشت سر ایشان و تیم مذاکره کننده هسته ای است.

بیژن مقانلو (سرمربی تیم ملی تکواندو): دکتر ظریف صبوری فوق العاده ای در مذاکرات از خود نشان داده و امیدوارم زحماتش به بار بشیند تا رفاه عمومی مردم ایران حاصل شود. از مهمترین ویژگی های دکتر ظریف گشاده رویی ایشان است که وی را تبدیل به سیاستمداری مجرب و محبوب کرده است.

کیانوش رستمی (قهرمان وزنه برداری جهان): خدا را شکر از وقتی که دکتر ظریف هدایت مذاکرات هسته ای را بر عهده گرفته همه چیز به بهترین شکل پیش رفته است. من برای ایشان و تیمش آرزوی موفقیت دارم چون این موفقیت به سود مردم ایران است.

حسین عسگری (دوچرخه سوار المپیکی ایران): من زیاد در سیاست نیستم اما واقعا آقای ظریف و تیم مذاکره کننده ایران زحمات زیادی می کشند و اگر بتوانند توافق نهایی را حاصل کنند یک شاهکار بزرگ خواهد بود.

یوسف کرمی (مدال آور المپیکی تکواندو): مثل همه ایرانی ها امیدوارم بهترین نتیجه ممکن برای کشور عزیزمان حاصل شود و بدون شک با حضور دکتر ظریف این اتفاق خواهد افتاد.

محمود میران (مدال آور جودو): طبق گفته مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده هسته ای نماینده مردم ایران هستند و از نظر من آن ها بهترین بهترین بهترین تصمیم را در جهت منافع کشورمان اتخاذ خواهند کرد.

هوشنگ نصیرزاده (کارشناس داوری): تقریبا تمام مذاکرات را با جزئیات دنبال می کنم. عملکرد دکتر ظریف و تیم همراهشان فوق العاده بوده است و از دیدگاه من تیم ما از همه هیات های پنج کشور دیگر حاذق تر و متخصص تر است.

هومن افاضلی (مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران): ما به تیم مذاکره کننده ایمان داریم و به آن ها افتخار می کنیم. انشاءالله هر تصمیمی که خواهند گرفت باعث خیر و برکت برای میهن عزیزمان باشد.

نیما نکیسا (دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال): تیم دکتر ظریف باعث افتخار ما هستند و قطعا تیم ورک و اتاق فکر قوی پشت این تیم وجود دارد. من از اینکه در این مملکت زندگی می کنم و پیشرفت های تیم دکتر ظریف را در مسایل هسته ای و قهرمانان را در ورزش می بینم خوشحالم.

علی مرادی (رییس فدراسیون وزنه برداری): جناب ظریف و همراهانش با ظرافت و اقتدار بحمدالله به موفقیت بزرگ نزدیک می شوند که این موفقیت منافع ملی را به همراه داشته و با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری می باشد که به ایشان و هیات همراهشان تبریک می گوییم.

امیر حاج رضایی (کارشناس فوتبال): دکتر ظریف توانست غرور از دست رفته ایرانی ها را در دنیا زنده کند و بنای ویرانی که باقیمانده بود را از نو بسازد. ایشان شخصیتی بسیار دوست داشتنی دارد و شخصا به وجود چنین دیپلماتی در سیاست ایران افتخار می کنم.

عزت الله انتظامی : آقای ظریف !مشکلات هسته ای را با ظرافت حل کنید.

 

محمدرضا داورزنی: در مورد تیم مذاکره کننده هسته ای چه حرفی برتر و بالاتر از سخن مقام معظم رهبری درباره ایشان که فرمودند این تیم تیمی است که سربازان جبهه دیپلماتیک کشور هستند و برای گرفتن مقتدرانه حق مردم ایران در حال تلاش شبانه روزی اند.

گوهر خیراندیش :آقای ظریف !این روزها  منتظر هستیم تا نتیجه مذاکرات چند ساله را بدانیم

حسین رضازاده: انشاءالله زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای و در راس آن محمدجواد ظریف مطابق با نظر حضرت آقا پیش رود و بهترین نتیجه ممکن برای ملت ایران حاصل شود تا در نهایت بتوانیم یک جشن ملی برپا کنیم.

داریوش فرهنگ:عملکرد آقای ظریف قابل تحسین است،اگر بدخواهان بگذراند که کارشان را بکنند، همه چیز به خوبی پیش می رود. اگر توافقی صورت بگیرد، می توانیم آن را مقطعی به بزرگی ملی شدن صنعت نفت بدانیم.

علیرضا خمسه: تلاشی که تیم هسته ای انجام می دهند به قدری ارزشمند و قابل تحسین است که مردم تامدت ها آن را فراموش نمی کنند.

مهدی رحمتی: از دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده ممنونم که شرایط را برای آرامش هر چه بیشتر ملت ایران فراهم می کنند، امیدوارم همه چیز به سود مردم ایران ختم به خیر شود.

مریم طوسی دونده سرعت ایران: دکتر ظریف مردی است که امیدها را در دل مردم ایران زنده کرد. آقای دکتر ما به وجودت افتخار می کنیم.

رامبد جوان: در مورد عملکرد مذارکرات هنوز نظر دادن زود است، اما پیام من به آقای ظریف این است: آقای ظریف دوستتان داریم، به شما اعتماد داریم ، انشاالله موفق شوید و بعدش تشریف بیاورید خندوانه

پوران درخشنده:به نظر من تیم مذاکره کننده تلاش خود را می کنند و میدانم با صداقت کامل ، شبانه روزی با اعتقاد به مردم به تلاش خود ادامه می دهند .امیدوارم موفق شوند و امیدوارم این تلاش نتیجه دهد. پیام من به آقای ظریف این است: آقای ظریف برای من جایگاه ویژه ای دارند ، فقط می خواهم بگویم با همین باور، اعتقاد و تاکیدهایی که در پیامشان بود می دانم تا آخرین لحظه با این نیروی مثبت که از ایران همراهشان است ، مقاومت خواهند کرد . خیلی به مذاکرات خوشبین هستم و امیدوارم به نتایج خوب و ویژه ایی برسدو آقای ظریف ما پشت شما هستیم

محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو: دکتر ظریف انتظارات ملت را تا حد زیادی برآورده کرده اند.

علیرضا سمندر رییس فدراسیون کاراته: تیم دکتر ظریف به فرمایشات رهبر معظم عمل می کنند.

مهدی علینژاد رییس فدراسیون ووشو: تیم دکتر ظریف به نوعی دانشمند سیاسی هستند.

آرش میراسماعیلی نایب رییس فدراسیون جودو: به سرداران باغیرت تیم مذاکره کننده و در راس آن دکتر ظریف خسته نباشید و خداقوت می گوی

مصطفی کارخانه کارشناس والیبال: اعتماد ملت ایران به دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده جواب داد.

جعفر درویش زاده رییس فدراسیون ژیمناستیک: تیم دکتر ظریف بسیار پرقوت و پرتلاش هستند.

مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری: عملکرد تیم مذاکره کننده و بخصوص دکتر ظریف 100% موفقیت آمیز بوده است.

امیر توکلیان مربی تیم ملی کشتی آزاد: عملکرد تیم دکتر ظریف تا بحال موفقیت آمیز بوده و از همینجا از آنها تشکر می کنم.

ابراهیم آشتیانی پیشکسوت پرسپولیس: به عنوان یک ایرانی به تعصب و غیرت محمدجواد ظریف و تیم مذاکره کننده ایران افتخار می کنم.

مجتبی عابدینی ملی پوش شمشیربازی: با تمام وجود دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده را دوست دارم. آنها بزرگترین کمک را به ملت ایران کردند.

مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش: دکتر ظریف و تیم هسته ای بدنبال پیشرفت ایران هستند و به تعاملات خوبی رسیده اند.

عباس ترابیان رییس کمیته توسعه و پیشرفت فوتسال و فوتبال ساحلی: دکتر ظریف و همکارانش خودخواه ترین و مغرورترین انسان های ممکن را 9 روز مجبور کرد تا به حرف ها و حقایق ملت ایران گوش کنند. کار ایشان یکی از بزرگترین افتخارات قرن اخیر برای ایران است.

خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری: تیم مذاکره کننده با هدایت ظریف با یک تمرکز خوب، ماراتن سخت مذاکرات را به خوبی و با عملکرد شایسته پشت سر گذاشتند. باید به آنها یک خسته نباشید جانانه گفت.

هاشم اسکندری رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بوکس: دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای کاربزرگی انجام داده اند و در تاریخ مملکت ثبت خواهد شد.

عنایت آتشی کارشناس بسکتبال: عملکرد دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده درخورتوجه و ارزنده بوده و آرزوی موفقیت برای آنها دارم.

خسرو سینایی: آقای ظریف، شما در حافظه ی تاریخی ایران می مانید، تلاش های شما دل مردم را شاد خواهد کرد

مهران رجبی: آقای ظریف کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی داشتید و همین که  مذاکره کنید، صرف‌نظر از نتیجه آن، بسیاری از بهانه‌ها را از بهانه‌جویان و اشکال‌تراشان می‌گیرد

ژاله صامتی: امیدوارم نتیجه مذاکرات خوب و مثبت باشد و خوشحالی به سراغ مردم ایران بیاید.

مرتضی شایسته: عملکرد محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در مذاکرات هسته ای هوشمندانه و فوق العاده است و ما به نتایج خوب  دلگردم هستیم.

انسیه شاه حسینی: مهم نیست که گروه مذاکره کننده هسته ای به نتیجه برسد یا نه اما برای ما به عنوان سینماگر تلاش و دلسوزی فرزندان انقلاب که نماینده اقتدار و ابهت جامعه ایران بوده اند قابل تقدیر است و امیدوارم که یک جشن ملی را در پیش داشته باشیم

لوریس چکنواریان: کار را باید به کاردان سپرد، پس خیال ما راحت است ما به شما اعتماد داریم آقای ظریف. دل مردم را شاد کنید که منتظر و چشم به راه هستند.

مهرداد صدیقیان: عملکرد تیم مذاکره هسته ای کشور ما باعث افتخار است. همین که دل مردم را شاد می کنید بزرگترین هدیه به آن ها است

مرضیه برومند: آقای ظریف با همین ظرافت برو جلو و ادامه بده 

الهام پاوه نژاد: به تیم مذاکره کننده خسته نباشید و خدا قوت می گویم، امیدوارم اتفاقات خوبی در راه باشد ، اما میدانم این تازه ابتدای راه است ، بعد از توافق یک جهاد در راه داریم. به آقای ظریف می گویم :انشاالله خوش خبر باشند»

بابک بهشاد: به عنوان یک ایرانی از مسیر مذاکرات خوشحال هستم ، خیلی امیدوارکننده است ، مسئولان با درایت پیش می روند و من هم مثل تمام مردم ایران امیدوارم به خوبی وخوشی به یک توافق جامع و کامل ختم شود ، که هم حق و حقوق مردم پایمال نشود هم مسائلی که سال ها گریبان مردم را گرفته بود رفع شود و مردم زندگی راحت تری داشته باشند . پیام من به آقای ظریف این است : من هم مثل تمام مردم ایران دوستشان دارم و از او تشکر می کنم بابت تمام زحمت هایی که این مدت کشیدند

آنا نعمتی: خسته نباشید ، واقعا دمشون گرم

حسین اوجاقی: با حضور آقای ظریف امید زیادی بین مردم به وجود آمده است. مثل قهرمان های ورزشی ایشان قهرمان سیاسی مردم هستند.

رضا مولایی: هر اتفاقی که باعث شادی مردم شود را به فال نیک می گیرم، امیدوارم تلاش های شما ایران را بیش از پیش سربلند کند.

حسین شمس: به اعتقاد من آقای ظریف بهترین وزیر خارجه ایران در طول تاریخ بوده است و ایشان با بهره گیری از هوش و فراستش می تواند بهترین دستاوردهای ممکن را برای میهن عزیزمان به ارمغان بیاورد.

حامد حدادی: با تلاش فوق العاده دکتر ظریف و تیم همراهشان بدون شک شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور عزیزمان خواهیم بود.

حمید درخشان: آقای ظریف در این مدت زحمات بسیار زیادی کشیده و انشاءالله به حق این ماه عزیز مذاکرات به بهترین شکل ممکن خاتمه پیدا کند و حال و روز مردم ایران از لحاظ اقتصادی به مراتب بهتر از گذشته شود.

سیامند رحمان: از دکتر ظریف و تیم همراهشان تشکر می کنم، امیدوارم توافق به بهترین شکل ممکن حاصل شود تا تحریم های غیر منصفانه غربی ها علیه ملت سربلند ایران خاتمه پیدا کند.

سیدمهدی سیدصالحی: آقای ظریف نماینده ملت ایران هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا حق مملکت ایران را از غربی ها بگیرند. انشاءالله که در این راه موفق و موید باشند.

وحید طالب لو: تیم مذاکره کننده ایران و در راس آن محمدجواد ظریف مورد انتخاب ملت ایران هستند و امیدوارم بهترین تصمیم ممکن را برای کشور عزیزمان بگیرند.

کمند امیرسلیمانی : آقای ظریف ! امیدوارم موفق باشید و آن طور که صلاح است و برای همه ما بهتر است شرایط پیش رود.

آتنه فقیه نصیری : آقای ظریف! برایتان آرزوی  موفقیت  دارم

فریدون حسن پور : تنها جمله ای که می توانم بگویم این است که امیدواریم، امیدواریم وباز هم امیدواریم و منتظر یک شادی ملی هستیم

رامین ناصر نصیر : امیدوارم هر اتفاق مثبتی که بعد از پایان مذاکرات رخ دهد باعث شادی دل مردم ایران باشد و برهمه جنبه های زندگی آنها تاثیر بگذارد که ما بتوانیم به عنوان یک ایرانی به عملکرد سیاستمداران کشورمان افتخار کنیم

فرهاد توحیدی: آقای ظریف با قدرت و اقتدار مذاکره کنید ، ما پشتیبان شما هستیم

نظر شما
نظرات
مظاهریان
|
-
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
ستاره واقعی فقط ظریف است وبس
محمد
|
-
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
زنده باد مرد پر تلاش وپاینده باد ایران سر افراز ومردمش
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
در این شهر پر از فتنه
که مردانش فقط
تنها نشانی ازتن مردانگی دارند
در این شهر غم انگیز
که مردم پیشه از مکرو دخل دارند
در این وادی که هر کس شریک جیب هر کور و علیل است
تو تنهابنده ی با زوی خویشی
تو هستی در پی اثبات خود ساعی
تو مردی
تو مرد سخت ترین هنگامه ی دردی
در این بازار بی مردی تو مردی
لیلا
|
-
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
آقای ظریف تمام کسانی که من میشناسم سرسختانه به شما اعتقاد دارن و حمایتتون میکنن ، مردم میفهمن کی خدمت میکنه کی خیانت .همه ی ما هم میدونیم دلواپسان امروز چه کسانی هستند ، اونها فقط دلواپس سفره ای هستن که از تحریم براشون باز شده .
ممنونیم از زحمات شمت
هانیه محتشم پور
|
-
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
همین که شما توانستید این ابرقدرت هارا با مذاکره تسلیم کنید برنده اید و ما به شماها افتخار میکنیم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز