زیباکلام در گفت‌وگو با برنا:

جلیلی راجع به تنها چیزی که صحبت نکرد پرونده هسته ای بود/ آقای ظریف"در مسلخ عشق جز نکو را نکشند"

۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۸:۰۶
کد خبر: ۲۹۷۶۱۹
جلیلی راجع به تنها چیزی که صحبت نکرد پرونده هسته ای بود/ آقای ظریفدر مسلخ عشق جز نکو را نکشند
زیباکلام: ظریف، عراقچی و تخت روانچی افرادی هستند که وقتی پای مصالح ملی به میان آمد آن را به خاطر شهرت و سیاست و امنیت شخصی خود زیر پا نگذاشتند.

صادق زیبا کلام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا با ابراز امیدواری نسبت به نتیجه مذاکرات، روند مذاکرات را صد در صد مثبت دانست و گفت : اگر روند مذاکرات مثبت و روبه جلو نبود طرفین روزها و ساعت‌ها مذاکره نمی کردند و مانند تیم مذاکره کننده قبلی می رفتند آنجا راجع به اخلاق، معنویت، اسلام و حقوق بشر اسلامی صحبت می کردند و بعد هم به ایران برمی گشتند. در این دور مذاکرات برخلاف تیم مذاکره کننده قبلی  صحبت ها کاملا هدفمند است. آقای سعید جلیلی راجع به تنها چیزی که صحبت نکرد پرونده هسته ای بود و ظریف فقط و فقط راجع به پرونده هسته ای صحبت کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی در رابطه با مخالفت های داخلی برخی تندرو ها با مذاکرات اظهار کرد: این ها شتر گم کردند دنبال افسارش می گردند، اگر راست می گویند بروند به مردم پاسخ بدهند و بگویند که میلیاردها تومان که خرج برنامه هسته ای کردند و هدفشان آمریکا ستیزی و غرب ستیزی و رسیدن به  محبوبیت و معروفیت و شهرت خودشان بوده است، چگونه هزینه شده؟

زیبا کلام با انتقاد از هزینه های بیهوده برخی به بهانه پیشرف برنامه هسته ای گفت: اگر یک هزارم از این پولها  را خرج آب مملکت کرده بودند کشور الان دچار کم آبی نبود.

زیبا کلام با اشاره به تلاش های وزیر امور خارجه کشورمان برای حل مساله هسته ای گفت: دکتر محمدجواد ظریف، دکتر عباس عراقچی و دکتر مجید تخت روانچی افرادی هستند که وقتی پای مصالح ملی به میان آمد مصالح ملی را به خاطر شهرت و سیاست و امنیت شخصی خود زیر پا نگذاشتند.

زیباکلام در پایان اظهار کرد: وقتی که دکتر مصدق بیمار بودند ، شهید دکتر سید حسین فاطمی به دیدار ایشان رفتند. در اتاق عکسی از دکتر مصدق بود که دکتر فاطمی به این عکس خیلی علاقه داشت و از دکتر مصدق تقاضا کردند که آن عکس را به ایشان بدهند. دکتر مصدق هم پشت آن عکس نوشت "در مسلخ عشق جز نکو را نکشند" و اگر من عکسی از دکتر مصدق می داشتم پشتش می نوشتم در مسلخ عشق جز نکو را نکشند و به دکتر ظریف تقدیم میکردم.

نظر شما
نظرات
منصور باباخانی
|
-
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
این دکتر زیبا کلام ، کلامش به دا می شینه چون حاشیه نمی ره و درست می زنه وسط سیبل.
واقعیت رو می گه.
جلیلی بیاد پاسخ بده به ملت ایران.
بقیه شون بیان پاسخ بدن.
چه حیف که ما قانون درست و درمون نداریم و اگه هست نیم بندی ، کسی نمی تونه اجراش کنه وگرنه باید هشت سال دفاع مقدس مردم رو در برابر حمله ی احمدی نژاد و یارانش ،به ملت ایران تبریک گفت و در دادگاهی اونا رو پای میز محاکمه کشوند تا مردم بفهمند چه آسیب هایی به ما زدن و چقد باعث عقب افتادگی این کشور شدن.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
برنا برای خبرهات تاریخ و ساعت بزن. این یه ابراد بزرگه خیلیا به اشتباه میفتن که خبر مال چه زمانی هست
برنا
|
-
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
دوست عزیز، سمت راست صفحه را نگاه کنید تاریخ و ساعت مشخص است
مهندس عبدالي
|
-
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
جناب زيبا کلام معلومه کدوم طرفيه
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز