پابه‌پای فرزندان متدین و غیور انقلاب در وین؛

بازگشت ترافیک دیپلماتیک به کوبورگ

۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۳:۳۸:۳۰
کد خبر: ۲۹۷۶۳۲
بازگشت ترافیک دیپلماتیک به کوبورگ
دیپلمات های ارشد جهان باردیگر به وین بازگشتند تا شمارش معکوس برای نذاکرات هسته ای آغاز شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا به وین، تنها یک ،دو روز به زمان صفر مذاکرات باقی مانده و حالا دوباره ترافیک دیپلماتیک به کوبورگ بازگشته و انتظار می رود در اندک زمان باقی مانده ماراتن نفس گیر هسته ای به سرانجام برسد.

علی رغم سکوت و بی خبری در روزهای شنبه و یکشنبه امروز و درانسوی چادر خبرنگارن در هتل کوبورگ مذاکرات روندی شتابزده به خود گرفته است.  

رایزنی ها از صبح امروز در سطح معاونین و کارشناسان در حال برگزاری است، و نشانه ها از اتاق مذاکرات مثبت است و دیدارها از بعدازظهر امروز و در سطح وزرا و گروه 5+1 از سرگرفته می شود.

تعداد خبرنگاران در چادر به روزهای اولیه بازگشته و رسانه های خارجی که به یونان رفته بودند مجددا وارد وین شده اند. از صبح امرو تصویربرداران و عکاسان در مقابل هتل کوبورگ جمع شده اند تا شاید در روزهای بی خبری بتوانند تصویری را شکار کنند، هر چند که وزیدن باد شدید در وین تا حدی کار را برای آنان سخت کرده است.

وزیر امور خارجه کشورمان و تیم مذاکره کننده امروز و فردا روزهای سختی را در پیش رو خواهند داشت و دیدارها در سطوح معاونین و وزرا با سرعت و تعداد بیشتر برگزار خواهد شد.

حس ابهام ا ز روند مذاکرات در میان خبرنگاران و کارشناسان موج می زند و رسانه های ایرانی امیدوارند که در فرصت طلایی باقیمانده، تواق نهایی پس از سالها و روزها رایزنی برای ایران رقم بخورد.

گپ وگفت در خیمه خبرنگاران به روزهای اولیه در مذاکرات هسته ای بازگشته و برخی از اختلافات باقیمانده و عدم حصول نتیجه نهایی صحبت می کنند و برخی دیگر روند مذاکرات را مثبت ارزیابی می کنند.

در یازدهمین روز از مذاکرات هسته ای با ورود وزرا انتظار می رود که شاید در واپسین روزهای باقیمانده قطار مذاکرات هسته ای در مقصد بایستد و توافق نهایی حاصل شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز