جهانگیری: می‌توانیم به یک توافق خوب دست پیدا کنیم

۱۳۹۴/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۰:۲۱
کد خبر: ۲۹۸۴۲۴
جهانگیری: می‌توانیم به یک توافق خوب دست پیدا کنیم
اسحاق جهانگیری در مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: ایرانیان هر ساله آخرین جمعه ماه رمضان با حضور خود در خیابان‌ها حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و مردم مظلوم جهان اسلام را اعلام می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، وی با بیان این‌که در سال‌های اخیر جهان اسلام با مسائل و مشکلات جدی روبرو است، خاطرنشان کرد: امروز خطر داعش احساس می‌شود و در بخش‌های وسیعی از کشورهای اسلامی نیز درگیری و خونریزی است. در این شرایط مردم با حضور در خیابان‌ها و حمایت از مردم مظلوم مسلمان سراسر جهان به نوعی از جرم‌هایی که علیه جهان اسلام صورت می‌گیرد اعلام انزجار می‌کنند.

جهانگیری اظهار کرد: این حمایت‌های گسترده روحیه‌ای به مردم مبارز که در صحنه عمل هستند می‌دهد که در راه آرمان‌ها و اهداف خود تلاش‌های بیشتری انجام دهند.

وی با اشاره به دشوار بودن مذاکرات با شش کشور قدرتمند جهان، اظهار کرد: مذاکرات پیش رو مذاکرات دشوار و پیچیده‌ای است چرا که یک طرف آن شش کشور قدرتمند دنیا قرار دارند که در روزهای پایانی هماهنگ شدنشان کار دشواری است و هرچه به لحظات آخر نیز نزدیک می‌شویم نیز دشواری‌ها بیشتر است.

وی در پایان اظهار کرد: فکر می‌کنیم که اگر غرب از زیاده‌خواهی‌های خود دست بردارد حتماً می‌توانیم به یک توافق خوب برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز