تبلور همدلی و همزبانی در حمایت از مردم فلسطین و تیم هسته‌ای

۱۳۹۴/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۳:۳۸
کد خبر: ۲۹۸۴۹۳
تبلور همدلی و همزبانی در حمایت از مردم فلسطین و تیم هسته‌ای
مردم آمده بودند تا بگویند در برابر ظالمان و در کنار مظلومان همچنان ایستاده اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، مردم ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی به خیابان ها آمدند تا یکبار دیگر به جهانیان بگویند فارغ از رنگ و نژاد و جناح بندی های سیاسی  یکصدا و همدل در راستای آرمان های امام راحل(ره) و شهدا در کنار مستضعفین جهان خواهند بود.

روز قدس امسال همزمان با دور پایانی مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 5+1 شده است. روزهایی که تیم هسته ای کشورمان و به تعبیر رهبر معظم انقلاب فرزندان متدین و غیور انقلاب به ریاست دکتر محمد جواد ظریف در عرصه دیپلماسی با تمام توان و تلاش شبانه روزی در حال مذاکره با قدرت های جهان برای احقاق حقوق حقه کشورمان هستند.

ملت و مسوولان در کنار حمایت از مردم مظلوم فلسطین سربازان عرصه دیپلماسی کشورمان را نیز فراموش نکردند و یکصدا و همدل و همنوا با رهبر معظم انقلاب از فرزندان انقلاب قدردانی و حمایت کردند تا آنها با تکیه بر ملت بزرگ ایران این روزها را با اقتدار و موفق پشت سر بگذارند.

مانند هر سال مردم آمده بودند تا بگویند در برابر ظالمان و در کنار مظلومان همچنان ایستاده اند و زبان روزه و گرمای هوا مانعی برای حضور نیست و امروز مردم با احساس غرور و انرژی که از پایمردی و تلاش تیم هسته ای گرفته بودند با گام هایی استوارتر در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تا تیم هسته ای هم با قوت قلب بیشتری و آسودگی خیال از حمایت مردم به مذاکرات ادامه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز