پابه‌پای فرزندان متدین و غیور انقلاب در وین؛

دست و پا زدن رژیم صهیونیستی برای نجات از باتلاق توافق

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۶:۴۱
کد خبر: ۲۹۹۷۵۱
دست و پا زدن رژیم صهیونیستی برای نجات از باتلاق توافق
مقامات و کارشناسان اسرائیلی در واکنش به ساعات پایانی مذاکرات هسته ای میان ایران و شش قدرت جهانی می گویند گروه پنج به علاوه یک برای رسیدن به توافق با ایران از همه مواضع خود عقب نشینی کرد.

مقامات و کارشناسان صهیونیستی می گویند غربی‌ها برای رسیدن به توافقنامه با ایران از همه چیز عقب نشینی کردند. جزئیات منتشر شده از توافقنامه در رسانه ها، محافل سیاسی رژِم اشغالگر قدس را تحت تاثیر قرار داده است. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از کشورهای بزرگ شرکت کننده در مذاکرات به شدت انتقاد کرد.

نتانیاهو عصبانی

توییتر فارسی منتسب به بنیامین نتانیاهو که از دو شب قبل آغاز به کار کرده امروز و دقایقی قبل از اعلام جمع بندی نهایی بین ایران و 1+5 مطلبی را با این مظمون منتشر کرد: صدها میلیارد دلاری که به صندوق ایران واریز خواهد شد برای تروریست و نهاجم استفاده می شود نه برای بیمارستان ها و مدارس.

همچنین در مطلبی که شب گذشته توسط وی توئیت شد آمده است: با ادامه‌ی نمایش سازش پذیری با ایران راه رسیدن ایران به بمب اتمی هموار شده و میلیارد ها دلار برای تروریسم و تهاجم در اختیارایشان قرار می‌گیرد.

پایگاه اینترنتی روزنامه هاآرتص در مقاله ای به قلم شمی شالوف نوشت: کشمکش بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با دولت باراک اوباما بر سر توافق هسته ای با ایران باعث خواهد شد که اسرائیل در وضعیت باخت ــ باخت قرار گیرد.

نتانیاهو عصبانی

نتانیاهو گفت: در وین مسیر عقب نشینی ها در برابر ایران ادامه دارد این در حالی است که این عقب نشینی ها در بیانیه بد لوزان به عنوان خط قرمز ترسیم شده بود. شاید برخی از کشورهای بزرگ می خواهند در برابر خواسته های ایران تسلیم شوند، کشوری که همیشه بر نابود کردن اسرائیل تاکید دارد ولی ما تسلیم این وضع نمی شویم.

نتانیاهو عصبانی

در ادامه این گزارش آمده است: بنیامین نتانیاهو به ایران به دید کشوری می نگرد به دنبال سلطه طلبی منطقه ای و نابودی اسرائیل است.

با توجه به این واکنش ها متوجه خواهیم شد نتیجه مذاکرات ایران و 1+5 کاملا صهیونیست ها و سران این رژیم را عصبانی کرده و آخرین تلاش های آن ها برای به بن بست کشاندن مذاکرات بی نتیجه مانده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز