پاسخ تخت روانچی به ادعای مقامات آمریکا درباره لغو تدریجی تحریم ها

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۴:۱۵
کد خبر: ۳۰۰۰۵۶
پاسخ تخت روانچی به ادعای مقامات آمریکا درباره لغو تدریجی تحریم ها
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای در پاسخ به ادعای مقامات آمریکا مبنی بر تدریجی بودن لغو تحریم ها تاکید کرد: بالاخره متن توافق منتشر می شود و ماه زیر ابر نمی ماند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، مجید تخت روانچی در حاشیه مراسم استقبال از تیم مذاکره کننده هسته ای در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: پس از انتشار متن اصلی و ضمائم آن مشخص می شود که محتوای آن چیست و سخنان دو طرف روشن خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آمریکایی ها مدعی هستند تحریم ها مرحله به مرحله و تدریجی لغو خواهد شد تاکید کرد: همانطور که وزیر امورخارجه گفتند در مرحله نخست همه تحریم های اقتصادی ، مالی، تجاری و بانکی برداشته خواهد شد و این موضوع به طور بسیار روشن در متن توافق مشخص است.

معاون اروپا امریکای وزیر امورخارجه در پاسخ به پرسش دیگری درباره سازوکار اجرای توافق با 1+5 گفت: وقتی موعد اجرای توافق برسد مشخص است که هر یک از دو طرف چه کارهایی باید انجام دهند آنان در یک روز مشخص که معلوم است ، تعهد می کنند که تحریم ها را بردارند و زمانی که این تعهد را ادا کردند ما کارمان را آغاز می کنیم.

تخت روانچی افزود: زمانی که تعهدات دو طرف به انتها رسید تحریم ها به طور کامل برداشته خواهد شد.

نظر شما
نظرات
محمد جواد رزیجی اصل
|
-
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
بسم الله ارحمن الرحیم با تشکر از اقای حسن روحانی خیلی ممنون بابت تحریم تعهدات دو طرف انتها رسید تحریم ها ما هم منتظر مرحله به مرحله شما هستیم و تشکر از هم که با اقای حسن روحانی همکاری کردن ازشون تشکر خواهیم کرد
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز