سیدکاظم اکرمی در گفت‌وگو با برنا:

در کجای اسلام با منتقدین چنین رفتاری می شود؟/ اعمال خارج از عقل به چهره انقلاب صدمه می‌زند

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۷:۲۵
کد خبر: ۳۴۱۸۱۳
در کجای اسلام با منتقدین چنین رفتاری می شود؟/ اعمال خارج از عقل به چهره انقلاب صدمه می‌زند
این اعمال خارج از عقل چهره انقلاب را نزد جهانیان زشت و عقب افتاده نشان می دهد و در دید دیگران این امر را نشان می دهد که ما در کشور با شیوه های غیر عاقلانه و به صورت کاملا عقب افتاده ای رفتار می کنیم.

سید کاظم اکرمی نماینده سابق مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در مورد حوادث اخیر در ورامین و پاکدشت و بداخلاقی های انجام گرفته در این شهر گفت : در تعلیمات قرآن کریم و سیره پیامبر (ص) و معصومین (ع) هیچ کجا چنین رفتارهایی را نمی بینیم. این بزرگان با مخالفان و منتقدان خود با زبان منطق صحبت می کردند. حتی حضرت علی (ع) با خوارج که با ایشان دشمن بودند با اخلاق و منطق رفتار می کردند.

وی ادامه داد : ما اخیرا حوادثی از این قبیل را در کشور شاهد هستیم مانند حوادثی که در شیراز برای دکتر علی مطهری پیش آمد. این اعمال خارج از عقل چهره انقلاب را نزد جهانیان زشت و عقب افتاده نشان می دهد و در دید دیگران این امر را نشان می دهد که ما در کشور با شیوه های غیر عاقلانه و به صورت کاملا عقب افتاده ای رفتار می کنیم.

وزیر سابق آموزش و پرورش در دوران جنگ ضمن تقبیح این عمل در مورد اثرات منفی این قبیل کارها بر نسل جوان کشور گفت: جوان‌ها وقتی می بینند که در کشور با کسانی که نظام، رهبری و همچنین قانون اساسی کشور را قبول دارند فقط به این علت که در شیوه ها نظر متفاوتی دارند و گاهی نسبت به برخی سیاست ها انتقاداتی دارند این گونه رفتار می شود؛ آنها هم یاد می  گیرند که با مخالفین و منتقدین شان اینگونه تند و خشن برخورد کنند.

وی تصریح کرد : وقتی در مجلس شورای اسلامی به دکتر صالحی که ازنیروهای ارزشمند انقلاب هستند آنگونه حمله می شود و ایشان را تهدید می کنند که سیمان رویشان می ریزند باید هم انتظار چنین رفتارهایی را داشت.

سید کاظم اکرمی در پایان تاکید کرد: در این ایام که درحال نزدیک شدن به انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی هستیم باید اخلاق را رعایت کنیم و بانهایت محبت و عطوفت با منتقدین و مخالفین خود رفتار کنیم.  وقتی جوانان این برخوردها را می بینند با خود می گویند شرکت ما در انتخابات چه فایده ای دارد وقتی که در جامعه با منتقدین اینگونه رفتار می شود. تمامی نیروهای وفادار به انقلاب باید کشور را آرام نگه دارند تا مردم بتوانند که مجلسی را انتخاب کنند که قوی تر از مجلس پیشین و همراه و هم دل با دولت و قوه قضائیه باشد. مجلسی که به فکر مردم باشد و اسیر گروه و جریان خاصی نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز