گزارش آمانو سندی بر مظلومیت ما بود؛

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی: پرونده ایران در آژانس بسته می‌شود/ با برهم‌زنندگان همایش‌ها برخورد نشود جری‌تر می‌شوند

۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۸:۵۱
کد خبر: ۳۴۶۰۹۹
جعفرزاده‌ایمن‌آبادی: پرونده ایران در آژانس بسته می‌شود/ با برهم‌زنندگان همایش‌ها برخورد نشود جری‌تر می‌شوند
نماینده مردم رشت گفت: افرادی که خودشان متولیان قانون و قانونگذار بودند در جمعیت ها و در برهم زدن تجمع ها حضور داشتند و این خیلی برای کشور بد است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره حملات سریالی به همایش ها و سخنرانی های اصلاح طلبان در روزهای اخیر گفت: قانون گریزی و عدم تمکین به قانون و تفکر فرا قانونی عده ای در کشور باعث می شود که نتیجه معکوس نصیب کشور شود و در نهایت همه مردم دچار مشکل شوند و تمام کسانی که این چنین اعمالی را مرتکب می شوند خودشان را فراتر از قانون می دانند.

قانون‌گریزی مشکل اصلی ما است/ اگر با خاطیان برخورد نشود جری‌تر می‌شوند

وی با اشاره به مشکلات ایران از گذشته تاکنون گفت: تمام مسائل و مصایب ایران ناشی از عدم رعایت قانون بوده است. از سال 88 و برخی فعالیت‌ها گرفته تا به امروز و حتی اوایل انقلاب و جریان بنی صدر را هم اگر درست مورد مطالعه قرار دهیم خواهیم دید بی قانونی مشکل اساسی ایران بوده و هست.

ایمن آبادی افزود: اگر یک مجموعه ای خواست فراتر قانون قدم بردارد کشور دچار مشکل می شود و اگر متولیان امر با این افراد برخورد نکنند این افراد جری تر خواهند شد. این حملات اول از آقای مطهری شروع شد بعد موسوی لاری حمله  شد و حالا  به سمت گسترگی می رود و اگر با آن ها برخورد نشود چنین افرادی هر روز به کارهای بدتری دست می زنند.

این نماینده مجلس گفت: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد اتفاقات تلخی بودیم، افرادی که خودشان متولیان قانون و قانونگذار بودند در جمعیت ها و در برهم زدن تجمع ها حضور داشتند و این خیلی برای کشور بد است. اگر این طور پیش رود سنگ روی سنگ بند نمی شود. اگر این طور پیش رود برای سخنرانی و برگزاری همایش باید به جاهای دیگری به جای وزارت کشور رجوع کند. این عدم امنیت برای وزارت کشور بد است این وزارتخانه باید به شدت با متخلفان برخورد کند تا قانون به درستی در سطح کشور اجرا شود.

با توجه به گزارش اخیر آژانس باید PMD بسته شود

جعفرزاده ایمن آبادی درباره گزارش اخیر آژانس و احتمال بسته شدن پرونده PMD گفت: باید پرونده PMD بسته شود در هر حال ما یک گزارش خوبی را در روزهای اخیر از آژانس درباره ایران شاهد بودیم البته به جز برخی نقاط که دارای ابهام است. تمام قسمت های دارای ابهام را هم اگر از طرف ایرانی به درستی سوال و تحقیق می کردند بر طرف می شد پس ما به جای خوبی رسیده ایم و همه جهان انتظار دارند این پرونده بسته شود و  این گزارش سندی بر مظلومیت کشور ما بود.

نظر شما