صفر نعیمی زر در گفت‌وگو با برنا:

برخی در فضای سیاسی سم‌پاشی می‌کنند/ پرونده ایران بسته خواهد شد

۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۱:۰۷
کد خبر: ۳۴۶۴۰۸
برخی در فضای سیاسی سم‌پاشی می‌کنند/ پرونده ایران بسته خواهد شد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در حال حاضر طرف مقابل در صدد اجرای برجام است و پرونده ایران بسته خواهد شد.

صفر نعیمی زر نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره گزارش ارائه شده اخیر آژآنس گفت: شیطنت ها و دو به هم زنی ها و اشکال تراشی ها از همان اوایل بررسی پرونده هسته ای ایران وجود داشته و در حال حاضر نیز ادامه دارد و در آینده هم وجود خواهد داشت. البته باید توجه داشته باشیم فقط دشمنان خارجی نیستند که بر علیه مصالح نظام توطئه می کنند بلکه جمهوری اسلامی ایران یک سری دشمنان داخلی نیز دارد که آنها برای رسیدن به امیال شوم نفسانی خودشان هموراه در فضای سیاسی سم پاشی می کنند و هم آواز، هم راه و هم گام با دشمنان خارجی هستند و اصلا توجهی به حفظ انسجام داخلی کشور ندارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: آن ها بر این باور هستند که می توانند با همکاری و هم دستی دشمنان خارجی توطئه ها را عملی کنند، ولی بی خبر هستند که نظام ما حاصل خون شهیدان و ایثارگران است و از همه مهمتر رهبری فرزانه و اندیشمند دارد که همه مسائل از بالا بسیار خوب رصد می کند و هیچ زمان  اینها نمی توانند امیال شوم خود را عملی کنند. درباره گزارش آژانس هم می شود گفت موضوعات متقاضی که مطرح می شود از این قاعده جدا نیست. درباره برجام برخی تصور می کردند که اصلا امضا نخواهد شد و مجلس آن را تصویب نخواهد کرد، اما کشور شاهد بود مجلس سر موقع آن را تصویب کرد و در کمیسیون امنیت آن را پذیرفت و سپس شورای نگهبان هم در زمان کوتاه تایید و تصویب کرد.

صفر نعیمی زر خاطر نشان کرد: در حال حاضر طرف مقابل هم در صدد اجرای برجام است و این بهانه جویی ها راه به جایی نمی برد و پرونده PMD بسته می شود.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره روند پرونده هسته ای ایران گفت: هر آن چه که مدنظر مقام معظم رهبری بوده، هم برای ما و هم برای طرف مقابل فصل الخطاب است. تابع گفته های رهبری هستیم و در کنار ایشان هستیم و فرمایشات وی را با اختیار و بصیرت عملی خواهیم کرد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز