کابینه دوازدهم در مجلس؛

دکتر روحانی: برخی مشکلشان نه با ترامپ است نه با سنا؛ بلکه با برجام مشکل دارند/ حجی که زائران رفتند، نتیجه تلاش ظریف بود

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۴:۲۲
کد خبر: ۶۰۰۲۸۶
رییس جمهوری در دفاع از وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: همه تقوا و پاک دامنی و کارشناس بودن، پرکار بودن و صبر و حوصله او را می‌ دانید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در دفاع از وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: برای وزارت امور خارجه محمد جواد ظریف را معرفی کردم. همه تقوا و پاک دامنی و کارشناس بودن، پرکار بودن و صبر و حوصله او را می‌ دانید. خداوند صبری برای مذاکرات به او داد و توانست توطئه بزرگی را خنثی کند.

وی ادامه داد: برخی‌ها فکر می‌کنند برجام فقط مسائل اقتصادی است ولی اولش به هم زدن توطئه آمریکاست و حقوق هسته ای ایران که تثبیت شد. شما می‌خواستید ما تحریم هسته‌ای را برداریم که برداشتیم، اگر می‌خواهید همه تحریم‌ها برداشته شود؛ اهلا و سهلا.

دکتر روحانی اضافه کرد: تلاش‌های ظریف منحصر به برجام نبود و در منطقه تلاش‌های زیادی کرد. حجی که زائران رفتند نتیجه تلاش و زحمات وزیر امور خارجه بود

رییس جمهوری تاکید کرد: برای سرمایه‌گذاری خارجی کار بسیاری انجام شده، عده‌ای با ذات برجام مشکل دارند، بحث آمریکا و ترامپ و کنگره نیست. برخی مشکلاشان نه ترامپ نه سنا و نه کنگره است، آنها از این برجام نوجوان خوششان نمی‌آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز