کابینه دوازدهم در مجلس؛

دفاع روحانی از وزیر پیشنهادی کار/ ربیعی مضیقه را چشیده است

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۵:۳۵
کد خبر: ۶۰۰۳۰۷
دفاع روحانی از وزیر پیشنهادی کار/ ربیعی مضیقه را چشیده است
رییس جمهوری در دفاع از وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ربیعی در زمینه اشتغال طرح های خوبی دارد. در وزارت خانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی اشتغال مسئله اول ما، صندوق های مسئله دوم ما و همکاری با وزارت بهداشت مسئله سوم ماست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در بخش دفاع از وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن تقدیر از کارهای این وزارتخانه در دولت یازدهم گفت: دکتر ربیعی در دوره قبل عهده دار این مسئولیت بودند. ما با ایشان مفصل صحبت کردیم و خدمات خوبی ارائه کردند و انشاالله با همین روند پیش بروند. زندگی شخصی ایشان با این مسئله پیوند می خورد. خودش مضیقه را چشیده و می داند مضیقه چیست. فلسفه ماه رمضان هم همین است.

رییس جمهوری افزود: امیدواریم کسانی که این مضیقه ها را چشیده اند بهتر این کارها را حل و فصل کنند. مشکل عمده او در زمینه صندوق هاست. در زمینه مسائل بهزیستی هم باید فعالیت بیشتری صورت گیرد.

روحانی ادامه داد: دکتر ربیعی در زمینه اشتغال طرح های خوبی دارد. در وزارت خانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی اشتغال مسئله اول ما، صندوق های مسئله دوم ما و همکاری با وزارت بهداشت مسئله سوم ماست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز