در موافقت با کلیات کابینه دوازدهم مطرح شد؛

حمایت کلیمیان و آشوریان از کابینه دکتر روحانی

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۵:۵۷
کد خبر: ۶۰۰۳۸۸
حمایت کلیمیان و آشوریان از کابینه دکتر روحانی
نماینده آشوریان در مجلس گفت: از طرف ادیان الهی و ابراهیمی شناخته شده در قانون اساسی به ویژه زرتشتیان، کلیمیان و آشوریان حمایت خود را از دکتر روحانی اعلام می‌کنم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، یوناتن بت‌کلیا در موافقت با کلیات کابینه دوازدهم گفت: دولت دوازدهم تشکیل می‌شود تا با ادامه جهت‌گیری‌های اصولی دولت تدبیر و امید و اصلاح اشتباهات، متکی بر شعار آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت مسیری را که طی شده تکمیل کند.

وی تصریح کرد: از طرف ادیان الهی و ابراهیمی شناخته شده در قانون اساسی به ویژه زرتشتیان، کلیمیان و آشوریان حمایت خود را از دکتر روحانی اعلام کرده و همراه با دولت جهت رسیدن به خواسته‌های قانونی قدم بر می‌داریم.

نماینده آشوریان در مجلس بیان کرد: برنامه دولت دوازدهم بر اساس اصولی بنا شده که پایبندی دولت به این اصول موجب خواهد شد دید مثبت نسبت به بخش عمومی ایجاد شود.

بت‌کلیا در ادامه اظهار کرد: حسن دیگر برنامه‌های دولت اصلاح بازار انرژی، سازمان بازنشستگی، اصلاح سیاست‌های پولی و ارزی، اصلاح نظام مالی و اصلاح نظام مالیاتی است. ضمن اینکه در بخش‌های حمایتی نیز اصلاح سیاست‌های بازار کار، کاهش فقر و اصلاح سهام نظام عدالت مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توجه دولت به آسیب‌های اجتماعی از نقاط قوت برنامه‌ها به شمار می‌رود، گفت: حوزه‌های بهداشت و درمان و سازمان‌های بازنشستگی از اولویت‌های دولت هستند که امیدواریم بتوانند به خوبی این دو بخش را اداره کنند.

این نماینده مجلس با تاکید بر توجه دولت به مساله محیط زیست گفت: انتظار می‌رود در عرصه سیاست خارجی نیز تنش‌زدایی با همه کشورها به طور عام و کشورهای منطقه به طور خاص در دستور کار دولت قرار گیرد و با حفظ برجام بتوانیم از منافع اقتصادی بهره‌مند شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز