کابینه دوازدهم در مجلس؛

نماینده مردم قصر شیرین : بطحایی کارنامه بسیار موفقی دارد

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۱:۲۴
کد خبر: ۶۰۰۶۶۸
نماینده مردم قصر شیرین : بطحایی کارنامه بسیار موفقی دارد
نماینده مردم قصر شیرین در دفاع از کارنامه وزیر پیشنهادی آموزش و پرروش سخنرانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین به عنوان اولین موافق حضور سید محمد بطحایی در در کابینه دوازدهم گفت: از مشکلات مهم امروز آموزش و پرورش نداشتن نیروی متخصص کافی در این وزارت خانه است، امروز به جای به کارگیری بهینه نیرو های با دانش در بدنه آموزش و پرورش از کسان دیگری استفاده می شود.

او ادامه داد: بسیاری از افراد بدون داشتن تخصص در آموزش و پرورش جذب می شوند و در واقع نحوه ی پذیرش ضعف است. 

تجری به عزم ملی و همکاری با قوه ی قضاییه را به عنوان راهکار حل مشکلات آموزش و پرورش بیان کرد و گفت: شخصی باید وزرات را به عهده گیرد که پله پله مراحل مدیریتی را طی کرده و با مسائل فرهنگیان آشنا باشد. 

او ادامه داد: با توجه به صحبت های رییس جمهوری و اتفاقاتی که در طی این سال ها افتاده است و همچنین جمعیت زیاد آموزش و پرورش این بخش توجه خاص و ویژه ای را می طلبد.

تجری افزود: باید هزینه ها و مخارج این حوزه گسترده مشخص شود همچنین به مسئله مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هم باید اهمیتی ویژه داد. 

او با توضیح ویژگی های شخصیتی بطحایی گفت: وزیر پیشنهادی کارنامه موفقی در گذشته دارد از جمله سامان بخشی سیستم حقوقی و دستمزد در زمان حضورش در معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی بوده است که باعث انضباط مالی شده است.

تجری اشراف وزیر پیشنهادی در حوزه مالی واداری را بسیار با اهمیت دانست و ادامه داد: او می تواند از ظرفیت های فرهنگیان استفاده کند.

او بحث نظام رتبه بندی معلمان را به عنوان نکته موافقت آمیز دیگری معرفی کرد و گفت: برای اجرای مرحله دوم این طرح هیچ کس بهتر از او نخواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز