سکوت در مجلس؛

بهارستان غرق در سخنان جوان‌ترین وزیر پیشنهادی شد

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۸:۴۷:۵۵
کد خبر: ۶۰۰۶۹۲
بهارستان غرق در سخنان جوان‌ترین وزیر پیشنهادی شد
جوانترین وزیر پیشنهادی با نطقی قرا از برنامه های خود در برابر نمایندگان مجلس دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «محمد جواد آذری جهرمی» وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعت که نخستین وزیر متولد پس از انقلاب است برای دفاع از برنامه های خود وهمچنین پاسخ به سوالات مخالفان پشت تریبون قرار گرفت.

جهرمی جوان که طی روزهای اخیر هدف سنگین ترین حملات اپوزیسیون خارج نشین و منتقدان داخلی قرار داشت پیش بینی می‌شد با استرس بالایی به بیان نظرات خود بپردازد. اتفاقی که رخ نداد. «جهرمی» جوان در صحن بهارستان کاری کرد که «علی لاریجانی» رییس مجلس از ساعات ابتدایی جلسه سعی در اجرای آن داشت و آن چیزی نبود جز سکوت نمایندگان؛ نمایندگانی که از ساعات ابتدایی جلسه به صورت مداوم در حال بحث و تبادل نظر بودند محو فن بیان این جوان شدند و در مدت سخنرانی او سراپا گوش بودند.

«جهرمی» 36 ساله با صبر و تسلطی مثال زدنی به تک تک سوالات مخالفان پاسخ داد و به تبیین برنامه های خود پرداخت. پاسخ های جهرمی تا حدی بود که نمایندگان بارها با صدای بلند «احسنت» به تایید سخنان او پرداختند.

«جهرمی» وزیر جوانی است  که ثابت کرد شایستگی رسیدن به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دارد و دیگر وقت آن رسیده است که نوبت به جوانان متولد پس از انقلاب برسد. نطق جهرمی آبروی جوانان را در مقابل ریش سفید های سیاست چه در بهارستان و چه در هرجای دیگر خرید و خونی تازه در رگ های نخبگان جوان تزریق شد. «جهرمی» ثابت کرد جوان ایرانی می‌تواند.

تعریف و تمجید های نمایندگان خانه ملت پس از پایان نطق وزیر جوان پیشنهادی ادامه داشت. زمانی که جهرمی قصد داشت بر روی صندلی خود بنشیند، «واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت یازدهم به استقبال او آمد و جهرمی را در آغوش کشید. پس از واعظی، «علاالدین بروجردی» رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس هم به دیدار جهرمی آمد و ضمن تبریک بابت سخنرانی خوب در صحن علنی، او را در آغوش کشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز