در کانال تلگرام منتشر شد؛

پیشنهاد خاص یک مسوول برای کمک به زلزله زدگان

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۸:۴۱:۵۴
کد خبر: ۶۳۷۰۱۲
پیشنهاد خاص یک مسوول برای کمک به زلزله زدگان
معاون اقتصادی رئیس جمهوری نوشت: شایسته است در آستانه سوگواری رحلت پیامبر(ص) و کریم اهل بیت (ع) و امان مردم ایران (ع)، احسان دوستداران این خاندان کرامت به سوی مناطق آسیب دیده گسیل شود و بازسازی خانه ها و مدارس با مشارکت ملت و دولت به سرعت آغاز شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمد نهاوندیان» معاون اقتصادی رئیس جمهوری در کانال تلگرامی خود نوشت: شایسته است که در آستانه سوگواری رحلت پیامبر (ص) و کریم اهل بیت (ع) و امان مردم ایران (ع)، احسان دوستداران این خاندان کرامت به سوی مناطق آسیب دیده گسیل شود و بازسازی خانه ها و مدارس با مشارکت ملت و دولت به سرعت آغاز شود.

متن کامل پیام محمد نهاوندیان به این شرح است: 

«از آن خدائیم و به سوی او باز می گردیم»

حادثه اندوهبار زلزله که به جان باختن صدها نفر و مصدوم شدن هزاران نفر از هم میهنان عزیز در غرب کشور انجامید، دل همه ایرانیان را به درد آورد. همراه با همه آنها که خود را در غم آسیب دیدگان شریک می دانند برای خانواده های مصیبت زده صبر و اجر می طلبیم و برای همه امدادگران و نیروهائی که از مرکز و شهرها و استانهای هم جوار به یاری مردم غیور کرمانشاهان شتافتند نصرت و توفیق خدمت آرزو می کنیم.

شایسته است در آستانه سوگواری رحلت پیامبر(ص) و کریم اهل بیت (ع) و امان مردم ایران (ع)، احسان دوستداران این خاندان کرامت به سوی مناطق آسیب دیده گسیل شود و بازسازی خانه ها و مدارس با مشارکت ملت و دولت به سرعت آغاز شود.

اینگونه حادثه ها همچنانکه جلوه گاه عواطف انسانی ماست، باید درس آموز تدبیر و چاره اندیشی ما برای پایدارسازی ساخت و سازها و پیشگیری از تلفات در اینگونه حوادث طبیعی نیز باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز