مریم بوبانی در گفتگو با برنا:

هنرمندان بعد از توافق هسته ای، به رشد بیشتر فضای هنر امیدوار باشند

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۰:۳۲
کد خبر: ۳۰۰۰۱۸
هنرمندان بعد از توافق هسته ای، به رشد بیشتر فضای هنر امیدوار باشند
مریم بونانی گفت: امضای توافق نامه هسته ای همانطور که باعث شادی مردم شد، هنرمندان را هم به پیشرفت و گشایش بیشتر فرهنگی امیدوار کرد.

مریم بوبانی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با ابراز خوشحالی از امضای توافقنامه هسته ای به خبرنگار سرویس تئاتر خبرگزاری برنا گفت: من هم مثل همه هموطنانم از به سرانجام رسیدن مذاکرات هسته ای خوشحالم و امیدوارم این اتفاق مبارک سرآغازی برای پیشرفت و تعالی بیشتر کشور باشد.

وی درباره تاثیری که امضای این توافقنامه بر فضای هنری کشور به خصوص حوزه تئاتر دارد گفت: هر اتفاق مثبتی در سطح اجتماع و در حوزه سیاسی و اقتصادی شاید به طور مستقیم نتواند بر حوزه فرهنگ اثر بگذارد اما هر جریان امیدوارکننده ای می تواند رشد و رونق اقتصادی را به سیستم هنری کشور تزریق کند. قطعا وقتی که حال مردم خوب باشد، با دغدغه های اقتصادی، مالی و اجتماعی کمتری گریبانگیر باشد حوزه تئاتر و سینما هم رونق پیدا می کند. آن ها بیشتر و با فراغ بال به دیدن آثار نمایشی می آیند و از فیلم های در حال اکران هم استقبال می کنند.

 

 

بوبانی در پایان گفت: گشایش اقتصادی و رشد مالی بعد از امضای توافقنامه به طور حتم می تواند حرکت رو به جلویی را برای حوزه فرهنگ و هنر کشور نیز داشته باشد. وقتی همه چیز سر جای خود باقی بماند و چرخ منظم مالی و اقتصادی در کشور در جریان باشد حوزه تئاتر، سینما و دیگر هنرها نیز از این نعمت محروم نمی مانند و حتی می توان به احداث سالن های تئاتر جدید و پردیس های سینمایی مجهزتر امیدوار بود. مهمترین نکته این است که فضای امید، شور و آگاهی که قطعا بعد از نتیجه مثبت مذاکرات هسته ای در سراسر کشور در جریان است می تواند به طور مستقیم وارد حوزه فرهنگ و هنر کشور شود و آینده ای روشن را برای این حوزه به ارمغان بیاورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز