مجمع عمومی انتخابی فدراسیون فوتبال؛

عابدینی: وقتی شکست می‌خوریم کاسه کوزه‌ها را بر سر رقبا می‌شکنیم

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۸:۳۹
کد خبر: ۴۰۱۶۷۲
عابدینی: وقتی شکست می‌خوریم کاسه کوزه‌ها را بر سر رقبا می‌شکنیم
عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: آجرلو از روی عصبانیت درباره شرایط مجمع حرف زده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر عابدینی پس از مجمع فدراسیون فوتبال گفت: امروز مجمع در شرایط خوبی برگزار شد. چون من خودم فکر نمی‌کردم که یک نفر از اعضا در دور اول انتخاب شود و پیش‌بینی می‌کردم که انتخابات به دور دوم کشیده شود. فکر می‌کنم امروز انتخابات خیلی صحیح و سالم برگزار شد.

او درباره‌ اینکه گفته می‌شود با عزیزی خادم پیش از انتخابات تماس‌هایی گرفته شد، گفت: بهتر است جنجال درست نکنیم عزیزی خادم که اصلا حق رای نداشت. من فکر می‌کنم صحبت‌هایی که آقای آجرلو مطرح کردند در عصبانیت بوده و به زودی اصلاح می‌شود. امروز شاهد یکی از سالم‌ترین انتخاباتی بودیم که انجام شده است.

عابدینی درباره صحبت‌های آجرلو هم گفت: فرهنگ ما همین است. وقتی شکست می‌خوریم کاسه کوزه‌ها را بر سر رقبا می‌شکنیم. اعضای مجمع شب گذشته جلسه گذشتند و با هم مشورت کردند. ما که نمی‌توانیم حق مشورت آن‌ها را بگیریم. در این جلسه نه کفاشیان بوده و نه وزیر ورزش حضور داشته است. یک نفر شهادت بدهد که معاون اول رییس جمهور با اعضای مجمع تماس گرفته است.

او در پایان درباره گلایه‌های دکتر گودرزی هم گفت: وزیر ورزش گلایه داشتند که فدراسیون قبلی با وزارت تعامل نداشته است. البته ایشان گفتند که تعامل باید تعریف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز