ذبیح‌الله پورشیب در گفتگو با برنا:

تحول ایجاد شده در ورزش توسط سلطانی‌فر ستودنی است/ فرصتی برای آزمون و خطا نداریم

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۹:۴۹
کد خبر: ۵۹۸۸۱۵
تحول ایجاد شده در ورزش توسط سلطانی‌فر ستودنی است/ فرصتی برای آزمون و خطا نداریم
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دادن رای بالا به دکتر سلطانی‌فر هم از برنامه‌های دکتر روحانی حمایت کنند و هم اینکه باعث شوند مسیر پیشرفتی که در دولت یازدهم در زمینه ورزش آغاز شد ادامه پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران درخصوص معرفی دکتر مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در دولت یازدهم صحبت کرد.

پورشیب در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به این انتخاب توسط دکتر روحانی اظهار کرد: ایشان در مدتی که حضور داشتند تحول خوبی را در ورزش کشور ایجاد کردند و دیدگاه و نظراتشان و همچنین سوابق مدیریتی ارزنده‌ای که از قبل با خود داشتند باعث شد در مدت هشت ماه حضورشان در دولت یازدهم زمینه‌ساز موفقیت‌های زیادی در ورزش شوند. قطعا با حضور دوباره ایشان در وزارت ورزش این تحولات و دستاوردها ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه فرصت زیادی تا شروع بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا باقی نمانده و همچنین تیم‌های مختلف باید با برنامه‌ریزی مدون خود را برای حضور در المپیک 2020 آماده کنند، لذا فرصتی برای آزمون و خطا نداریم و باید به کسی که شایستگی‌های خود را ثابت کرده اطمینان کنیم. نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دادن رای بالا به دکتر سلطانی‌فر هم از برنامه‌های دکتر روحانی حمایت کنند و هم اینکه باعث شوند مسیر پیشرفتی که در دولت یازدهم در زمینه ورزش آغاز شد ادامه پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز