مریم طوسی در گفتگو با برنا:

سلطانی‌فر بهترین گزینه برای هدایت وزارت ورزش است/ با حضور سلطانی‌فر ورزش‌های پایه در حال زنده شدن هستند

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۷:۲۴
کد خبر: ۵۹۹۲۸۵
سلطانی‌فر بهترین گزینه برای هدایت وزارت ورزش است/ با حضور سلطانی‌فر ورزش‌های پایه در حال زنده شدن هستند
بانوی دوومیدانی‌کار ایران گفت: اقدام مهم دیگر دکتر سلطانی فر در مدتی که حضور داشتند توجه ویژه به بحث ورزش‌های پایه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم طوسی دوومیدانی‌کار تیم ملی ایران درخصوص انتخاب مجدد دکتر مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در دولت دوازدهم صحبت کرد.

طوسی با تمجید از عملکرد دکتر سلطانی‌فر در دولت یازدهم اظهار داشت: در مدتی که ایشان در وزارت ورزش و جوانان حضور داشت موجب خیر و برکات زیادی برای ورزش بخصوص ورزش بانوان بودند و شاهد بودیم که تحولات بسیار خوبی در این زمینه ایجاد شد. من به عنوان یک بانوی ورزشکار که چند سال است برای پرچم کشورم افتخارآفرینی می‌کنم اعتقاد دارم دکتر سلطانی‌فر بهترین گزینه برای هدایت این وزارتخانه است.

وی در ادامه افزود: وزارت ورزش و جوانان از آنجا که طیف زیادی از مردم را در بر می‌گیرد بسیار حساس است و باید شخصی در راس این وزارتخانه باشد که از هر لحاظ توانمندی را داشته باشد. با توجه به سوابق مدیریتی ایشان در پست‌های مختلف و اقداماتی که تابحال انجام داده‌اند امیدوار هستم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دادن رای بالا بار دیگر دکتر سلطانی‌فر را راهی وزارت ورزش و جوانان کنند.

بانوی دونده تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: اقدام مهم دیگر دکتر سلطانی فر در مدتی که حضور داشتند توجه ویژه به بحث ورزش‌های پایه بود و از آنجا که دوومیدانی به عنوان مدال‌آورترین رشته المپیکی در سالیان گذشته توجه زیادی به آن نمی‌شد ولی با حضور وزیر دولت تدبیروامید شاهد بودیم که این رشته‌ها مورد توجه قرار گرفت و این توجه در آینده نزدیک به نتیجه خوب خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز