سارا خادم‌الشریعه در گفتگو با برنا:

دکتر سلطانی‌فر به خوبی از دیپلماسی ورزشی برای پیشرفت ورزش کشور استفاده کرده است

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۶:۳۰:۰۶
کد خبر: ۵۹۹۶۴۳
دکتر سلطانی‌فر به خوبی از دیپلماسی ورزشی برای پیشرفت ورزش کشور استفاده کرده است
بانوی شطرنج باز تیم ملی گفت: بعد از به ثمر رسیدن برجام و ارتباطات خوبی که بین ایران و دیگر کشورها برقرار شد، دکتر سلطانی‌فر به خوبی توانست از این دیپلماسی ورزشی استفاده کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سارا خادم‌الشریعه بانوی شطرنج‌باز تیم ملی ایران درخصوص انتخاب مجدد مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از سوی دکتر روحانی صحبت کرد.

خادم‌الشریعه در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به این انتخاب اظهار داشت: دکتر سلطانی‌فر زمانی که به عنوان وزیر ورزش دولت یازدهم از سوی دکتر روحانی انتخاب شد یکی از برنامه‌های اصلی خود را توجه به ورزش بانوان عنوان کرد و در این چند ماهی که در وزارت ورزش حضور داشتند با توجه به همه مشکلات اقتصادی که وجود داشت بسیاری از برنامه‌های خود را اجرایی کردند. ورزش بانوان در این مدت به شکوفایی رسید و بانوان ما در خیلی از رشته‌های ورزشی استعدادهای خود را شکوفا کردند.

وی در ادامه افزود: بعد از به ثمر رسیدن برجام و ارتباطات خوبی که بین ایران و دیگر کشورها برقرار شد، دکتر سلطانی‌فر به خوبی توانست از این دیپلماسی ورزشی استفاده کند و توانستیم در کشور چندین رویداد بین‌المللی را میزبانی کنیم که این موضوع در سالیان گذشته اتفاق نیفتاده بود. برگزاری رقابت‌های جام جهانی شطرنج بانوان در ایران یک نمونه از این موفقیت‌ها بود که همه شطرنج‌بازانی که به ایران آمده بودند از میزبانی ما رضایت داشتند.

بانوی شطرنج‌باز تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: حالا که امید به ورزش کشور بازگشته و در این مدت شاهد اتفاقات خوبی در بسیاری از رشته‌ها بودیم از نمایندگان مجلس می‌خواهم که با رای بالا دکتر سلطانی‌فر را راهی وزارت ورزش و جوانان کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز