مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی:

لزوم جلوگیری از ورود خسارت به واحدهای صنعتی در پی قطعی برق

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۶:۴۹
کد خبر: ۱۰۰۴۴۴۹
لزوم جلوگیری از ورود خسارت به واحدهای صنعتی در پی قطعی برق
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی بر لزوم جلوگیری از ورود خسارت به واحدهای صنعتی در پی قطعی برق تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سید مرتضی نیرومند در جلسه برنامه ریزی مدیریت مصرف برق در ایام پیک مصرف سال 99 در محل شرکت توزیع نیروی برق استان بر لزوم رعایت حال صنعتگران و درک وضعیت اقتصادی واحدهای تولیدی پس از تعطیلی‌های ناشی از بیماری کرونا تاکید کرد.

وی گفت: در صورتی که اعمال خاموشی به واحدهای صنعتی اجتناب ناپذیر باشد، این کار باید مطابق برنامه مدون و با اطلاع واحدهای تولیدی انجام شود تا از تحمیل ضرر و زیان احتمالی پیشگیری شود.

اکبر فرج نیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرک‌ها و نواحی صنعتی اگر بار مصرفی خود را ۳۰ درصد کاهش دهند، خاموشی نخواهند داشت.

در این جلسه مقرر شد، جهت آشنا کردن مدیران محترم واحدهای صنعتی با جزئیات فرآیند مدیریت بار و همچنین شرایط لازم جهت برخورداری از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای واحدهای یاد شده جلساتی با مدیران عامل شرکت‌های خدماتی و نمایندگان واحدهای تولیدی شهرک‌ها ‌و نواحی صنعتی تشکیل و مراتب به اطلاع عزیزان خواهد رسید.

در پایان جلسه نیز ضمن بررسی پاره‌ای از مشکلات پایه نرم افزاری در تأمین برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی، بار دیگر بر لزوم همکاری و تعامل مؤثر آحاد مختلف جامعه بالاخص فعالان حوزه صنعت و تولید برای کاهش مصرف برق و عبور موفق از ایام پیک بار تأکید شد. با توجه به این‌که مشترکان صنعتی برق با وجود تعداد کم در قیاس با سایر مشترکان، بخش بزرگی از توان توزیع شده برق را به خود اختصاص داده است، از این رو کاهش مصرف برق مشترکین صنعتی تأثیر چشمگیری در مدیریت بهینه مصرف خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز