ادامه تمرینات دروازه بان تبریزی باشگاه رکورد باکو در تبریز

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۰۴۹۳۳
دروازه بان تبریزی که از سال گذشته در باشگاه ورزشی رکورد باکو بازی می کند سه ماه است که به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته در باکو سنگربانی کند اما او مصمم است با تمرینات فشرده، خود را برای بازی های حساس آینده آماده نگه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، علی خادم که از نیم فصل لیگ باکو ( دی ماه 98) به این باشگاه پیوسته سنگربانی این تیم را در رقابت های حساس این کشور بر عهده دارد. بازی های لیگ باکو از سه ماه پیش به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود اما پیش بینی می شود یک ماه دیگر این بازی ها دوباره از سر گرفته می شود. این دروازه بان جوان تبریزی به زودی به باکو می رود تا ادامه تمرینات خود را در این شهر از سر بگیرد.

علی خادم، متولد سال ۶۸ تبریز بوده و به مدت 4 سال است که در لیگ حرفه ای باکو و در تیم های یاسامال و خزر باکو به صورت حرفه ای سنگربانی این تیم ها را بر عهده دارد.

او همچنین به عنوان لژیونر ایرانی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه خزر جنوب مشغول است.

علی خادم که سابقه حضور در تیم های مخابرات، جوانان، و امید تراکتورسازی، نیروی زمینی تهران، عقاب تبریز را در پرونده دارد مورد توجه مدیران باشگاه های جمهوری آذربایجان قرار گرفت. او ابتدا با عقد قراردادی به تیم یاسامال باکو پیوست و پس از حضوری موفقیت آمیز در این تیم، با تیم خزر باکو به توافق رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز