پیام مشترک استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت روز جهانی قدس

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۵۶۴۲
پیام مشترک استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت روز جهانی قدس
استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان با صدور پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس، بر تداوم حمایت ملت ایران از آرمان آزادی فلسطین تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی و حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم به این شرح است:

روز جهانی قدس، روز حیات اسلام و نماد ایستادگی، مقاومت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

آرمان آزادی فلسطین، سیاست برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی است و تا بازپس‌گیری قدس شریف از چنگال اشغال‌گران تداوم خواهد یافت.

آزادی‌خواهان جهان، همه ساله با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس که یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، به فریاد دادخواهی ملت مظلوم فلسطین پاسخ داده و جنایت‌های رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای حفظ سلامت مردم، توفیق برگزاری راه‌پیمایی روز قدس وجود ندارد؛ اما این امر مانع از آن نخواهد شد که ندای ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی ملت ایران و سایر ملت‌های آزاده در حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف به گوش جهانیان برسد.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس و محکومیت جنایت‌های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین، همراه با مردم مومن و روزه‌دار آذربایجان شرقی با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز و شهدای جبهه مقاومت تجدید میثاق کرده و از مردم شریف استان می‌خواهیم که با فعالیت‌های متنوع فرهنگی توام با رعایت توصیه‌های بهداشتی، حمایت خود را از آرمان آزادی قدس شریف به گوش جهانیان برسانند.

 

 

نظر شما