جهت میزبانی هر مسابقه ای برای هیأت ورزشی بیماران خاص، پای کار هستیم

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۰:۴۸:۲۲
کد خبر: ۱۰۰۵۶۶۵
جهت میزبانی هر مسابقه ای برای هیأت ورزشی بیماران خاص، پای کار هستیم
رئیس مجمع انتخاباتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در خصوص حمایت شایسته از ورزشکارانی با بیماری خاص و پیوند عضو آنچه از دست مان بر بیاید انجام می دهیم چرا که مدال آوری این هیأت با حضور ورزشکارانی مانند آقای رضایی در بدمینتون بر همگان مبرهن است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،ایوب بهتاج در مجمع انتخاباتی بیماران خاص و پیوند اعضای استان آذربایجان شرقی گفت: این هیات برای من به عنوان یک شهروند خیلی مهم است و از رئیس جدید هیات می خواهم که برنامه سالانه هیات را به اداره کل ارائه کنند تا در حد توان حمایت مالی کرده و تمام توان خود برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت کنند.

او افزود: حداقل درخواست این عزیزان و ورزشکاران هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا، همدلی و حمایت معنوی است و اگر در هیات استان و اداره کل به این عزیزان دلگرمی ندهیم دلیل وجودی ما چیست؟
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: اختصاص سالن در شهرستانها به بیماران خاص و پیند اعضا با درخواست رئیس هیأت شهرستان عملی می شود و450 هزار بیمار خاصی که در استان داریم می توانند با روی آوردن به ورزش به روحیه خود نیز کمک شایانی کنند.
او ادامه داد: تشکیل انجمن خیریه بیماران خاص ایده خوبی است که جهت تحقق آن، ما هم در کنار شما هستیم.
رئیس مجمع انتخاباتی هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: الگوسازی در زمینه ورزشکاران بیماران خاص بسیار مهم است مانند آقای حسین رضایی که در رشته بدمینتون در سطح جهان چهره ای شناخته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز