رییس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران:

کارآزمایی بالینی ۱۷ طرح پژوهشی کرونا با رویکرد طب سنتی/ طب سنتی مکمل درمان های رایج است

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۰۰۰۹
رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ۶۸ طرح پژوهشی در رابطه با بیماری کرونا با رویکرد طب سنتی مورد بررسی نهایی قرار گرفته است و از این میان ۱۷ طرح موفق به اخذ مجوز های لازم برای انجام کار آزمایی بالینی شده است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسین رضایی زاده، در جمع خبرنگاران نتایج اولیه این تحقیقات را امید بخش دانست و اظهار کرد: چند مورد از این پروژه ها در مرحله جمع آوری نتایج داده ها است و بعد از طی مراحل علمی،  گزارش و داوری نهایی نتایج به صورت رسمی اعلام می شود.

رضایی زاده افزود: برخی از طرح‌ها دارای مواد گیاهی مشترک بوده و برخی نیز فرمول‌های متفاوتی در قالب شربت، جوشانده، قطره و اسپری دارند.

وی با تاکید بر اینکه طب سنتی به عنوان مکمل درمان‌های رایج به کار می رود گفت:مطالعات طب سنتی جایگزین نبوده و مطالعات مکمل است.

وی با اشاره به بکارگیری پژوهش های متعدد در رابطه با طب سنتی در کشور چین گفت: در حال حاضر با توجه به تاثیر گذاری داروهای طب سنتی در کنار داروهای رایج برای بیماران مبتلا به کرونا این درمان برای بیش از ۹۲ درصد از بیماران اجرا می شود.

رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: با بهره گیری از طب سنتی در درمان بیماری کرونا در کشور چین شاهد کاهش میزان مرگ و میر و کاهش دوره ای نقاهت هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز