با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی؛

هشتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۷:۴۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۱۱۵۷
هشتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان برگزار شد
هشتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،در این جلسه گزارش ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت، نتایج پژوهش درباره سرمایه اجتماعی در بین شهروندان استان، اولویت‌های موضوعی شورای فرهنگ عمومی و آخرین اقدامات انجام‌یافته برای تهیه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارائه شد.

همچنین برگزیدگان مسابقه آثار رسانه‌های قرآن و عترت با عنوان "حقیقت مجازی" در چهار بخش کلیپ، پادکست، پوستر و اینفوگرافی در این جلسه مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتخاب اعضای حقیقی و عضو رسانه‌ای شورای فرهنگ عمومی استان از دیگر موضوعات این جلسه بود که بر اساس آن و با رأی اعضای این شورا، نسرین پیرسمساری، مجتبی نظری و محمداسماعیل سعیدی به عنوان اعضای حقیقی و حامد حامدی خسروشاهی به عنوان عضو رسانه‌ای شورا انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این جلسه با گرامی‌داشت دهه کرامت و هفته قوه قضائیه، بر گسترش اقدامات فرهنگی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و همچنین اصلاح الگوی مصرف آب و برق تأکید کرد.

دکتر محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی نیز بر پیگیری تخصیص یک درصد از اعتبارات فرهنگی شهرداری تبریز و همچنین بخشی از نیم درصد اعتبارات استان برای هزینه‌کرد در فعالیت‌های فرهنگی زیر نظر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تأکید کرد.

 

نظر شما