معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

هنوز در موج اول کرونا هستیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۳۱۷۸
هنوز در موج اول کرونا هستیم
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه هنوز در موج اول کرونا هستیم و احتمالاً تا پایان امسال با این بیماری درگیر خواهیم بود، گفت: اعلام وضعیت سفید یا قرمز در استان‌ها کاملاً نسبی است و تا زمانی که این ویروس در کشور وجود دارد هیچ استانی وضعیت ثابت نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، قاسم جان‌بابایی در بیست و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در تبریز، با بیان اینکه از اسفند ماه تاکنون، درصد مرگ‌ومیر بیماران کرونا کاهش یافته، اما بار بیماری بیشتر شده است، افزود: تمام تلاش‌ها باید بر این باشد که بار بیماری از ظرفیت خدمات و امکانات درمانی بیشتر نشود.

جان‌بابایی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتی در استان‌های سفید هم ضروری است و باید از تمام امکانات و اختیارات قانونی در این زمینه استفاده شود.

وی  از روند ارائه خدمات درمانی در استان آذربایجان شرقی ابراز رضایت کرد و با قدردانی از حمایت‌های استاندار و همکاری مسئولان اجرایی استان با بخش بهداشت و درمان، گفت: موفقیت این استان در حوزه درمان نتیجه زیرساخت‌هایی است که در سال‌های گذشته ایجاد شده و بر این اساس توسعه زیرساخت‌های درمانی در شهرستان‌های این استان جزو اولویت‌های وزارت بهداشت است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز