قیمت مرغ در آذربایجان شرقی اعلام شد/ برخورد دستگاه های نظارتی با گرانفروشان مرغ

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۷:۰۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۶۷۳۹
قیمت مرغ در آذربایجان شرقی اعلام شد/ برخورد دستگاه های نظارتی با گرانفروشان مرغ
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی بر تشدید برخورد دستگاه‌های نظارتی با گرانفروشان مرغ در استان شد و گفت: قیمت هر کیلو مرغ برای مصرف کننده در استان، 15 هزار و 500 تومان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر ضرورت همکاری تمامی اعضای این ستاد برای اجرای کامل مصوبات جلسات پیشین گفت: نظارت بر گران فروشی باید اصلی ترین وظیفه سازمان صمت و سایر دستگاه‌های نظارتی در شرایط کنونی باشد.

وی خواستار مقابله با گرانفروشی و افزایش خودسرانه قیمت کالاهای اساسی مردم در بخش های مختلف تولید و توزیع شد و ادامه داد: کنترل قیمت ها نیز از دیگر موضوعات مهمی است که باید مورد توجه ما مسئولان قرار گرفته و اجرای تصمیمات، برای مردم ، ملموس باشد.

وی با اشاره به تصویب قیمت گوشت مرغ برای مصرف کننده در جلسه پیشین ستاد تنظیم بازار استان ادامه داد: قیمت هر کیلو مرغ در سراسر استان، 15 هزار و 500 تومان است و هیچ شخصی مجاز به فروش بیشتر از این قیمت نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از آمادگی استان برای تامین مواد ضدعفونی و ماسک استان های دیگر و صادرات این اقلام به کشورهای همسایه در آینده نزدیک خبر داد.

احد یوزباشی، سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان نیز در این جلسه از توزیع 350 تن مرغ سهمیه ای در استان و فروش در مراکز منتخب به قیمت 13 هزار و 500 تومان خبر داد و گفت: نظارت بر قیمت مرغ با قیمت مصوب نیز از امروز تشدید یافته و با متخلفین و گرانفروشان برخورد خواهیم کرد.

 

 

نظر شما