با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی؛

فرمانداران جدید آذرشهر و بستان‌آباد معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۸:۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۶۳۰۳
فرمانداران جدید آذرشهر و بستان‌آباد معرفی شدند
فرمانداران جدید شهرستان‌های آذرشهر و بستان‌آباد در جلسه شورای اداری این دو شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان آذرشهر، با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان، زاهد محمودی را به عنوان فرماندار جدید آذرشهر معرفی کرد.

زاهد محمودی، متولد سال 1352 در شهرستان خلخال و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است که قبلا بخشداری بخش‌های خداآفرین و مرکزی جلفا را بر عهده داشته و همچنین در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، به مدت 4 سال فرماندار جلفا و از سال 97 نیز فرماندار اهر بوده است.

همچنین با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری شهرستان بستان‌آباد، یدالله اللهیاری به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

اللهیاری متولد ۱۳۴۶ در شهرستان شاهین‌دژ دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است و در کارنامه اجرایی وی سمت‌های مختلفی همچون کارشناس حقوقی فرمانداری شاهین‌دژ، کارشناس پژوهشی و معاون امور فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، ریاست شعبه حقوقی دادگستری تبریز و بخشداری خسروشاه دیده می‌شود. وی پیش از این نیز به مدت 4 سال فرماندار آذرشهر بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز