ایرج شهین‌باهر خبر داد:

برنامه همکاری شهرداری تبریز و بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان/ خانه تاریخی سلطانی مرکز تبریزپژوهی می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۰۴۳۲۴۴
برنامه همکاری شهرداری تبریز و بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان/ خانه تاریخی سلطانی مرکز تبریزپژوهی می‌شود
شهردار تبریز از عقد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری تبریز و بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان در زمینه فعالیت‌های پژوهشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در دیدار مدیرعامل بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان اظهار کرد: ارتقای فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های دولتی و افراد است که باید از ظرفیت‌های پژوهشگران نیز در این زمینه بهره برد.

او با بیان اینکه اماکن آموزشی و تاریخی ظرفیت مناسبی برای پژوهشگران عرصه فرهنگ و هنر آذربایجان است، اعلام کرد: در این راستا تفاهم‌نامه‌ همکاری با بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان انعقاد می کنیم تا اهداف فرهنگی شهر عملیاتی محقق شود.

ایرج شهین باهر با اشاره به تکالیف فرهنگی شهرداری خاطرنشان کرد: شهراری به نوبه خود تکالیف ویژه ای در بحث فرهنگی دارد و در ارتقای کمی و کیفی مسائل فرهنگی و هنری پیشقدم است.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به تجهیز خانه تاریخی استاد سلطانی به عنوان مرکز تبریزپژوهی، گفت: مقرر شده است خانه تاریخی استاد سلطانی به عنوان مرکز تبریز پژوهی مورد استفاده قرار بگیرد که در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان امضا می کنیم.

او در پاسخ به سوالی در زمینه همکاری شهرداری تبریز در بزرگداشت استاد شهریار نیز گفت: موضوع بزرگداشت روز استاد شهریار  نیاز به هماهنگی بیشتر دستگاه ها و افراد دارد و بر همین اساس در شورای شهر و کمسیون فرهنگی بحث و بررسی شده تا با مشارکت تمامی دستگاه ها و پرهیز از عملکرد جزیره‌ای در چارچوب مشخص صورت ‌گیرد.

او افزود: امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه‌ها برنامه‌های فاخری برای شهریار ملک ادب برگزار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز