رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی:

کتاب «شدم راننده جنگ» کتاب مرجع امور پشتیبانی دفاع مقدس است

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۳۰۶۹
کتاب «شدم راننده جنگ» کتاب مرجع امور پشتیبانی دفاع مقدس است
رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: کتاب «شدم راننده جنگ» کتاب مرجع تحلیل جریان دفاع مقدس در استان و پشتیبانی جنگ است.

به گزارش خبرگزاری برنا در  آذربایجان‌شرقی، سیدمحمدحسین بلاغی در بیست و سومین آیین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان با اشاره به کتاب «شدم راننده جنگ» اظهار کرد: این کتاب که روایتی از خاطرات حاج علی اکبر دانشور از پشتبانی جنگ است، به همت حوزه هنری استان و با همکاری اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان تهیه و منتشر شد.

وی افزود: حاج علی اکبر دانشور بدون شک خدمات و نقش ارزنده ای در طول دوران دفاع مقدس و همچنین پس از سال های جنگ ایفا کرده است که درس های آموزنده و خاطره انگیزی از ایشان به یادگار مانده است.

رئیس حوزه هنری استان در ادامه تأکید کرد: باید این رشادت ها، ایثارگری ها و خاطرات باید از طریق کتاب، به نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

وی در ادامه با بیان اینکه این کتاب در عرض پنج سال، نگارش، بازنویسی و تدوین شده، ادامه داد: حوزه هنری استان برخلاف عادت معمول، نخست این کتاب را با تیراژ بالا منتشر کرده و سپس رونمایی می کند. این کتاب را می توان به عنوان کتاب مرجع تحلیل جریان دفاع مقدس در استان و پشتیبانی جنگ عنوان کرد.

بلاغی در ادامه افزود: با توجه به اینکه این کتاب توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده، کلیه هم وطنان در سراسر کشور می توانند این کتاب را خریداری و مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه این کتاب به طریق مختلف از فضای مجازی نیز ارائه می شود، تصریح کرد: در آینده این کتاب، به صورت ۲۰ قطعه فایل صوتی و محصولات موشن گرافی تبدیل و به مردم ارائه می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز