نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در آیین بازگشایی مدارس:

آسیب ها و زیان های احتمالی فضای مجازی برای دانش آموزان پیش بینی شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۵۳۸۵۲
آسیب ها و زیان های احتمالی فضای مجازی برای دانش آموزان پیش بینی شود
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در آیین بازگشایی مدارس در سال 1400-1399 با بیان اینکه کنترل اوضاع در شرایط حساس کرونایی بسیار پیچیده است، تاکید کرد: آسیب های و آفت های فضای مجازی برای دانش آموزان پیش بینی و پیشگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در آیین بازگشایی مدارس در  محل آموزشگاه دخترانه عفتیه ناحیه 4 تبریز با تبریک آغاز سالتحصیلی و تسلیت ایام عزای حسینی، این آغاز را متفاوت از سال های قبل به خاطر شرایط کرونایی ذکر کذد و اظهار داشت: امسال همکاری بیشتر اولیا با مدارس مورد انتظار است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت بالای سلامت دانش آموزان و کادر مدرسه، گفت: تدابیر ویژه توسط دست اندرکاران  تعلیم و تربیت استان شبانه روزی انجام شده است.

وی با بیان اینکه منطق ایجاد دستگاه تعلیم و تربیت انسان سازی و در نهایت تربیت انسان شایسته است، اظهار داشت: دانش آموزان باید منطبق با اخلاق اسلامی آموزش ببینند.

حجت الاسلام آل هاشم  با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت در کنار هم مهم هستند و تربیت قبل از تعلیم است، بر به روز رسانی سند تحول آموزش و پرورش نسبت به شرایط زمانی تاکید داشت.

امام جمعه  تبریز معلمان را افسران سپاه پیشرفت کشور معرفی کرد و خواستار توجه ویژه به این قشر شد چرا که در این شرایط حساس کنونی نقش آنان برجسته تر از گذشته است.

وی با بیان اینکه آموزش برای همه است و باید فعالیت ها بر محور عدالت آموزشی باشد، خواستار پیشگیری از آسیب ها و زیان های احتمالی فضای مجازی برای دانش آموزان شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اهتمام ویژه به فعالیت های پرورشی، پیشنهاد داد: برای هماهنگی و مدیریت بهتر و عدم تداخل ماموریت ها مهدکودک ها مجدد به آموزش و پرورش واگذار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز