کلاهبرداری توسط امداد خودروهای فاقد مجوز

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۰۸:۲۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۵۸۱۵۷
کلاهبرداری توسط امداد خودروهای فاقد مجوز
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری تبریز گفت: تهیه کارت اشتراک امداد خودرو توسط شهروندان از شرکتهایی که دارای پروانه امداد خودرو و مجوز صدور کارت اشتراک دارند، کاملاً اختیاری بوده و در صورت تهدید و فروش تحمیلی از سوی تماس‌گیرندگان، کلاهبرداری تلقی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، فاضل نادری اظهار داشت: طبق گزارش ارسالی از  اداره نظارت بر امور شرکتها اخیرا تماس‌ هایی مشکوک تلفنی با مالکین خودروهای شخصی و عمومی تحت عنوان مرکز امداد خودرو و صدور کارت اشتراک یکساله امداد خودرو (کارت طلایی) و ارائه خدمات تعمیر و یدک خودرو با تخقیف ویژه صورت می گیرد. متاسفانه برخی از این تماس ها توسط شرکت های بدون مجوز صورت می گیرد.

نادری اظهار داشت: تمامی شهروندان محترم جهت دریافت اطلاعات، خدمات امدادی ویدک کش می‌توانند با مرکز ۱۱۸ تماس تلفنی برقرار نموده و   از این طریق ضمن سالم‌سازی ارتباط بین امداد خواهان وامدادگران خودرو، حمایت قانونی نیز از شرکت‌های امداد خودروی مجاز صورت گیرد و محدودیت‌هایی هم برای فعالیت شرکت‌های غیرمجاز به وجود  خواهد آمد.

همچنین پورعلی رییس اداره نظارت بر امور شرکتها با اشاره به اهمیت موضوع این کلاهبرداری ها گفت: توجه و  آگاهی شهروندان محترم و استفاده بهینه امدادخواهان از خدمات امدادی به دست افراد مجاز در سطح شهر،  که از طریق معرفی  سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری تبریز شرکت‌های امداد خودرو ویدک کش دارای پروانه بهره برداری رابه اداره مخابرات تبریز اعلام و در سامانه ۱۱۸ مخابرات تبریز، ثبت و قابل رهگیری  و استفاده توسط شهروندان می باشد ... هرگونه ارایه کارت اشتراک صادره و فروش توسط اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در امدادخودرو و یدک کش بدون مجوز از این سازمان درشهر تبریز و حومه ممنوع وغیر قانونی بوده و عوامل گشت و بازرسی سازمان به همراه عوامل پلیس  محترم راهور شهرستان اجازه فعالیت خودروهای غیر مجاز امدادی و یدک کش در سطح شهر را نخواهد داد و در صورت مشاهده برخورد قانونی به عمل خواهد گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز