معابر شهر تبریز به تصاویر شهدای هشت سال دفاع مقدس مزین شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۶:۵۳
کد خبر: ۱۰۶۲۹۷۶
معابر شهر تبریز  به تصاویر شهدای هشت سال دفاع مقدس مزین شد
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز اعلام کرد: همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نقاط مختلف سطح تبریز با یاد و خاطره شهدای هشت سال حماسه ماندگار مزین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید حاجی‌زاده با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: این فضاسازی‌ها با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت جایگاه رزمندگان و شهدای جنگ هشت ساله در معابر و میادین پرتردد شهری اکران شده است.

او افزود: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با همکاری امور ارتباطات مناطق ۱۰گانه شهر، نسبت به اکران ۳۰۰ بنر و بیلبورد برگرفته از مفاهیم دفاع مقدس اقدام کرده است.

حاجی‌زاده بیان کرد: در کنار متن و پیام هایی با مضمون دفاع مقدس، تصاویر و اسامی شهدای هشت سال دفاع مقدس از جمله  سپاهیان جان بر کف، بسیجیان دلیر، ارتشیان غیور و جهادیان مخلص و همچنین پرچم مقدس ایران اسلامی در این بنرها و بیلوردها نقش بسته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با تاکید بر لزوم تداعی بیش از پیش آرمان‌های دفاع مقدس و شهدای جنگ، یادآور شد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با فضاسازی‌های گسترده این رویداد مهم تاریخی را گرامی داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز