رئیس اتاق بازرگانی تبربز طرح کرد:

ضرورت تسهیل سرمایه‌گذاری در فضاهای شهری

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۷:۵۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۷۵۲۶
ضرورت تسهیل سرمایه‌گذاری در فضاهای شهری
رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: بسیاری از سرمایه‌گذاران ما در شهرهای دیگر سرمایه‌گذاری کردند که مهمترین دلیل آن رفتار نامناسب با سرمایه‌گذاران است که ضرورت دارد مشکلات سرمایه‌گذاری در شهر و استان آسیب‌شناسی و رفع گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،یونس ژائله  در جلسه بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهری با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی شهرداری در زیبایی، عمران و آبادانی شهر اظهار داشت: باید رابطه بین سرمایه‌گذاری و آبادانی شهر را بررسی کنیم و در این خصوص تعامل سازنده‌ای باید بین شورای شهر و اتاق بازرگانی صورت بگیرد.

او افزود: مشکل ما عدم باور همدیگر و فقدان نقشه‌راهی برای سرمایه‌گذاری در شهر است که در این زمینه باید مباحث مطروح در جلسات را به نقشه راه تبدیل کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از طریق سرمایه‌گذاری شغلی در شهر نیز گفت: باید جبهه خط فکری بین شهرداری و اتاق بازرگانی تشکیل دهیم .

او اضافه کرد: در کنار جذب سرمایه‌گذار باید به دنبال حفظ سرمایه‌های تاریخی و فرهنگی خود همچون بازار تبریز باشیم که هر کسی برای خود مصالح به خصوصی به کار می‌برد و بافت آن را ناهمگون می‌سازد.

ژائله تأکید کرد: باید برای پروژه‌های کلان شهری سرمایه‌گذار پیدا کنیم، یا حتی کنسرسیوم سرمایه‌گذاری ایجاد کرده و یا بانک‌ها را وارد پروژه‌های شهری کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز