تکیه محرم با تولید نماهنگ "یک خیابان یک بهشت" به پیشواز اربعین می رود

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۴۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۸۳۰۲
تکیه محرم با تولید نماهنگ یک خیابان یک بهشت به پیشواز اربعین می رود
مدیر گروه فرهنگی مذهبی آئینه از تولید نماهنگ "یک خیابان یک بهشت" خبر داد و گفت: نماهنگ "یک خیابان یک بهشت" آغازی برای از سر گیری تیکه محرم برای اربعین حسینی بوده و به همت گروه آئینه تولید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسین باهر با بیان این مطلب گفت: ویژه برنامه مجازی تیکه محرم با رسیدن به اربعین حسینی بار دیگر علم سوگ را برافراشته و به استقبال آیین ها و مراسم های این مناسبت می رود و در این راستا با تولید نماهنگ "یک خیابان یک بهشت"کار خود را آغاز کرد.

وی یادآور شد: گروه فرهنگی مذهبی آئینه با تولید محتواهای متنوع فرهنگی مذهبی و انتشار آنها در فضای مجازی سعی دارد تا خلاء بوجود آمده ناشی از تعطیلی مراسم ها در دنیای حقیقی را جبران کند.

باهر به اشاره به مضمون و داستان نماهنگ "یک خیابان یک بهشت" گفت: این گروه با تولید نماهنگ "یک خیابان یک بهشت" اندوه و غم دوچندان این روزهای عاشقان حسینی را روایت می کند که جوانی بی قرار، می خواهد " هل من ناصر ینصرنی؟" را پاسخ گوید و سوی کربلا برود اما نه تنها تاریخ میان او فاصله انداخته که محدودیت های کرونایی هم پایش را بسته است.

وی تولید این نماهنگ را با همکاری جوانان و فعالان هنری و فرهنگی همکار گروه آئینه عنوان کرد و افزود: این نماهنگ برای وصل کردن عاشقان و دل های بی قرار سید و سالار شهیدان تولید شد و در واقع آغازگر ویژه برنامه تکیه محرم در اربعین و 28 و 29 صفر است.

مدیر گروه فرهنگی مذهبی آئینه اظهار داشت: تکیه محرم با هدف تولید محتوا در ایام شیوع ویروس کرونا برای عموم شهروندان و علاقمندان ایجاد شد و فضای مجازی را فرصتی برای احیای سنت ها و از سوی دیگر تداوم مراسم های مذهبی در شرایط ویژه کنونی قرار داد که با فرا رسیدن اربعین این برنامه برای تحقق این اهداف کار خود را با ویژه برنامه ای برای این روز ادامه می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز