حمایت شهردار تبریز از مواضع اصولی ائمه جمعه؛

هجمه‌ علیه موضع به‌حق ائمه جمعه درباره قره‌باغ، جایی میان مردم ندارد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۶:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۰۸۹۵
هجمه‌ علیه موضع به‌حق ائمه جمعه درباره قره‌باغ، جایی میان مردم ندارد
شهردار تبریز گفت: حامی مواضع اصولی ائمه جمعه محترم در حمایت از مردم مسلمان قره باغ هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر تاکید کرد: مواضع ائمه جمعه محترم مراکز استان های شمال غرب کشور در حمایت از مردم مسلمان قره باغ، منطبق با مواضع اصولی و منطقی نظام است و مردم آگاه تبریز از این مواضع حمایت و پیروی می کنند.

او  با اشاره به بیانیه اخیر امامان جمعه تبریز، ارومیه، اردبیل و زنجان درباره درگیری های دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ گفت: همان طور که در این بیانیه نیز تاکید شده، منطقه قره باغ خاک اسلام و متعلق به جمهوری آذربایجان است و دو کشور باید با پرهیز از افتادن در توطئه های غربی و صهیونیستی و خودداری از دمیدن بر آتش جنگ و خون ریزی، مشکلات خود را از طریق گفتگو و مذاکره حل کنند.

شهردار تبریز تصریح کرد: اظهارات افراطی و غیرمنطقی برخی افراد و جریان ها علیه این موضع به حق و شایسته ائمه جمعه محترم، هیچ جایی نزد مردم ایران اسلامی از جمله خطه آذربایجان و تبریز ندارد و تنها موجب خوشحالی دشمنان دو ملت مسلمان ایران و جمهوری آذربایجان می شود.

ایرج شهین باهر ضمن ابراز همدردی با مردم مسلمان جمهوری آذربایجان به مناسبت شهادت جمعی از شهروندان بی گناه این کشور، ابراز امیدواری کرد که مردم مسلمان جمهوری آذربایجان بتوانند سرزمین‌های اشغالی خود را بازپس گرفته و بدین وسیله صلحی پایدار در منطقه برقرار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز