رئیس ستاد پیشگیری از کرونا در شهرداری تبریز:

نظارت بر مراکز تفریحی و بوستان‌های شهری توسط بازرسان ستاد کرونا شهرداری

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۰۹۰۲
نظارت بر مراکز تفریحی و بوستان‌های شهری توسط بازرسان ستاد کرونا شهرداری
رئیس ستاد پیشگیری از کرونا در شهرداری تبریز گفت: بازرسان ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری تبریز با حضور در مراکز تفریحی و پارکها بر نحوه اجرای شیوه نامه های بهداشتی نظارت کامل و مستمر دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمد حسین حسن زاده گفت: مهمترین عامل شیوع کرونا را بی توجهی شهروندان در اجرای شیوه نامه های بهداشتی است.

او در خصوص نظارت بازرسان ستاد پیشگیری از کرونا اظهار داشت: این ستاد در حوزه ارائه خدمات به شهروندان پیشتاز بوده و در این روزهای بحرانی خود را مکلف به تشدید عملکردهای خدمتی در راستای ایجاد شهری سالم و امن نموده است.

حسن زاده بیان کرد: طبق ابلاغ ستاد مقابله با کرونا و دستور شهردار محترم تبریز، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری تبریز موظف به نظارت کامل بر تعطیلی مناطق تفریحی، پارکها و بوستان های شهری پرتردد و پر تجمع است و در صورت اهمال در اجرای صحیح دستور العمل های بهداشتی  و یا نقض مفاد شیوه نامه ها در اماکن تعطیل شده و یا اعلام شده برای خودداری از اتراق ضابطین قضایی و پلیس وارد عمل شده ممانعت به عمل خواهد آورد و با افرادی که مقاومت نشان دهند طبق قوانین برخورد خواهد شد.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: بازرسان ستاد کرونا پیوسته  بطور سرزده و نامحسوس با همکاری و همیاری متولیان قضایی و بهداشتی مکان های پرتردد را رصد می کنند و با متخلفین طبق مصوبات و دستورات برخورد جدی اعمال خواهد شد.

 

 

نظر شما