رئیس هیئت والیبال شهرستان تبریز :

حمایت‌های شهرداری باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران بوده است

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۲۴۵۵
حمایت‌های شهرداری باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران بوده است
رئیس هیئت والیبال شهرستان تبریز حمایت‌های شهرداری از این رشته ورزشی را موجب دلگرمی و انگیزه مضاعف ورزشکاران دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عادل بناکار، رئیس هیئت والیبال شهرستان تبریز با اشاره به سابقه تبریز در والیبال اظهار کرد: در ابتدا به دنبال ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم با استفاده از تجربیات گذشته و انگیزه علاقه‌مندان به این رشته ورزشی، به توسعه والیبال شهرمان کمک کنیم.

وی ادامه داد: پیش از این بازیکنان تبریزی در رده‌های مختلف تیم ملی حضور داشتند اما در اواسط راه وقفه‌ای پیش آمد که شهرداری با حضور خوب خود، به نوعی این کمبود را جبران کرد اما محدودیت‌هایی نیز شامل این تیم شد. با این حال شهرداری فعالیت‌های خوبی در راستای توسعه والیبال داشته و از نیروهای تخصصی نیز بهره می‌برد. حمایت‌های شهرداری نیز باعث ایجاد انگیزه در بازیکنان رده‌های پایه بوده است.

بناکار با اشاره به بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان والیبال تبریز برای ایجاد انگیزه در نوجوانان و جوانان خاطرنشان کرد: در وهله اول سعی کردیم اتاق فکری متشکل از پیشکسوتان و افتخارات والیبالمان که الگوی جوانانمان هستند، تشکیل دهیم. همچنین ما کانون‌های فعالی در رده‌های سنی مختلف بخش دختران و پسران داریم که لازم است از این پتانسیل‌ها حمایت کرده و از توانمندی آن‌ها در راستای توسعه والیبال شهرمان استفاده کنیم.

رئیس هیئت والیبال شهرستان تبریز ادامه داد: در گذشته شهرداری تبریز علاوه بر حضور در ورزش قهرمانی، فعالیت‌های خوبی در ورزش همگانی و ورزش پایه داشته که امروز این مسئله بیشتر مشهود است. امیدواریم بتوانیم با همکاری و هم‌افزایی، گام‌های مؤثری در توسعه ورزش همگانی و رشته والیبال شهرمان برداریم.

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با هیئت والیبال شهرستان تبریز امضا شد.

طی این تفاهم‌نامه مقرر شد در راستای همگانی کردن ورزش، همکاری و هم‌افزایی لازم به منظور توسعه رشته ورزشی والیبال در محلات و همچنین سطح پایه صورت گیرد.

 

 

نظر شما