مدیر مقاوم سازی و نگهداری ابنیه شهرداری تبریز اعلام کرد:

شناسایی ۲۱ پل در سطح شهر برای تعمیر/ استحکام‌بخشی پل چهارراه عباسی در اولویت است

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۲۵۷۸
شناسایی ۲۱ پل در سطح شهر برای تعمیر/ استحکام‌بخشی پل چهارراه عباسی در اولویت است
مدیر مقاوم سازی و نگهداری ابنیه شهرداری تبریز از شناسایی ۲۱ پل در سطح شهر برای تعمیر و استحکام بخشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، کریم رضایی در این باره اظهار کرد: شهرداری تبریز سامانه «بی ام اس» یا مدیریت پل ها را راه‌اندازی کرده است که بر اساس آن، متخصصان حوزه عمران به بررسی و رفع ایرادات پل‌های موجود در سطح شهر می پردازند.

او افزود: بررسی استحکام پل‌های سطح شهر از سال های گذشته آغاز شده و تا پایان سال جاری ضمن اتمام شناسایی ایرادهای فنی، نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌شود.

مدیر مقاوم سازی و نگهداری ابنیه شهرداری تبریز  با بیان اینکه تا به حال ۲۱ پل دارای ایراد فنی شناسایی شده است، تشریح کرد: پل توانیر عباسی، پل میدان پیش قدم، پل روگذر میدان جهاد، پل زیرگذر مقابل دانشگاه آزاد اسلامی، پل روگذر آجی چای جزو پل‌های دارای اولویت استحکام بخشی و تعمیر هستند.

او اضافه کرد: قرارداد مطالعات بهسازی و مقاوم سازی سه پل در سطح منطقه ۱ از جمله پل چهارراه عباسی، چهارراه بهشتی و هفت تیر متعقد شده و مطالعات اولیه پل چهارراه عباسی ارائه شده است.

رضایی تاکید کرد: بر اساس وضعیت فعلی پل های نامبرده در سطح شهر، اصلاح و بازسازی پایه های پل و تقویت آن ها، اصلاح و ترمیم فونداسیون و شمع های مربوطه و بازسازی و ترمیم عرشه پل به ترتیب سه اولویت اصلی شهرداری تبریز در این حوزه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز