رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

تبریز هوشمند در برنامه کاری شورای شهر تبریز

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۸:۴۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۷۲۹۰۲
تبریز هوشمند در برنامه کاری شورای شهر تبریز
رییس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به لایحه شهرداری در زمینه حفاری ۴۰۰ کیلومتری کانال فیبر نوری، گفت: در برنامه داریم که شهر هوشمند ایجاد کنیم و شهر را به سمت هوشمند سازی سوق دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری با بیان این‌که در این دوره از شورای اسلامی شهر تبریز سعی کردیم با برنامه ریزی جلو برویم، اظهار کرد: با به روز کردن حسابرسی و تفریغ بودجه شهرداری، نقش نظارتی را تقویت کرده‌ایم.

وی تشریح کرد: ایجاد شهرداری شیشه‌ای و شفاف و در جریان قرار گرفتن شهروندان در اجرای امور و کاهش میزان ترک تشریفات از جمله دیگر اقدامات برای افزایش نقش نظارت شورا است.

دبیری با بیان این‌که اگر کانال فیبر نوری حفاری و این امر اجرایی شود، در این صورت بعد از آن به راحتی می توان از اپلیکیشن های متنوع استفاده کرد، افزود: این موضوع با تصویب توسط اعضا شورا اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر این امر اتفاق بفتند برای اولین بار در کشور تبریز شاهد این میزان کیلومتر از فیبر نوری خواهد بود.

وی با بیان این‌که از مهم‌ترین مسایل دیگر انتقال پادگان و ساخت پارک بزرگ باغشمال در سطح شهر تبریز است، اظهار کرد: در این پارک، سوله‌ها نیز محلی برای انجام کارهای علمی فرهنکی و هنری خواهند بود.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: پروژه‌های عمرانی بسیاری آغاز می‌شود که پروژه پارک بزرگ از جمله آن است؛ در این رابطه قراردادی با مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری می‌شود و مجموعه فرهنگی تفریحی ورزشی در آن منطقه از تبریز ایجاد خواهد شد.

وی از احداث مقبره الشعرا، اتوبان ولایت، پل همسان کابلی، پل روز گذر ارتش، کمربند میانی و ... به عنوان برخی دیگر از پروژه‌های در دست اجرا اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: در ارتباط با آسفالت نیز اقدامات اساسی انجام شده و در شش ماهه اول سال جاری، ۲۰۰ هزار تن آسفالت با ۹۰ میلیارد هزینه، انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز