رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

شهرداری در زمینه ورزش همگانی فعال تر باشد

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۳:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۴۳۷۳
شهرداری در زمینه ورزش همگانی فعال تر باشد
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امیدواریم شهرداری و شورا بتواند در زمینه ورزش همگانی و برقراری شور و نشاط اجتماعی فعال تر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول، اظهار کرد: حلول ماه ربیع الاول را خدمت همه شهروندان تبریک عرض می کنم و امیدوارم که شادی و نشاط در جامعه حکمفرما شود.

او با اشاره به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، افزود: هفته تربیت بدنی را گرامی می‌داریم و امیدواریم که شهرداری نیز رسالت خود را در جهت سلامت و تندرستی شهروندان به درستی انجام داده و ما نیز از فرسودگی جامعه پیشگیری کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: باید به صورت جدی از ورزش همگانی حمایت کنیم. بنا به دلایلی نتوانستیم از ورزش قهرمانی حمایت جدی داشته باشیم، اما امیدواریم بتوانیم در زمینه ورزش همگانی و برقراری شور و نشاط اجتماعی فعال تر باشیم.

او در ادامه به موضوع مطالبات جامعه روشندلان اشاره کرد و گفت: از شهردار محترم می‌خواهیم که مطالبات جامعه روشندلان را که قول داده ایم، در زمینه کارت منزل و دیگر مطالبات به سرانجام برساند.

دبیری با اشاره به پرداخت حقوق کارگران تاکید کرد: در زمینه حقوق کارگران طی جلسه‌ای که با شهردار داشتیم، مقرر شد که حقوق تمامی کارگران و کارکنان را از طریق خزانه متمرکز پرداخت کنیم.

او با تاکید بر ضرورت رعایت مسائل ایمنی در کار، گفت: جا دارد خدمت خانواده پاکبان تازه درگذشته آقای حضرتی عرض تسلیت داشته باشیم. از شهردار محترم می‌خواهم که هفته بعد در مورد مسائل ایمنی کار توضیحاتی در صحن ارائه داده و فعالیت‌های عملی خود را توضیح دهند. همچنین از شهردار می‌خواهیم لایحه‌ای مساعدتی برای خانواده آن مرحوم تنظیم کنند.

 

نظر شما