تولید فایل صوتی منظومه «حیدربابایه سلام»

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۷۵۴۷۶
تولید فایل صوتی منظومه «حیدربابایه سلام»
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از تولید فایل صوتی منظومه «حیدر بابایه سلام» به منظور به کار گیری منظومه حیدربابایه سلام در تولید آثار هنری توسط کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی با اعلام این خبر گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز جشنواره و مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع منظومه درخشان حیدربابایه سلام استاد شهریار  را به عنوان یکی از  برنامه های جنبی  کنگره ملی بزرگداشت ادبی استاد شهریار برگزار می کند.

وی، آشنایی کودکان و نوجوانان با آثار شاخص فرهنگی و فرهنگ غنی بومی و  معرفی و بسط فرهنگ فولکلور آذربایجان را از مهمترین اهداف طرح برگزاری جشنواره و مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با الهام از منظومه حیدربابایه سلام استاد شهریار عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی با اشازه به اینکه  این مسابقه در ۳ رده سنی رده سنی ۵ تا ۷ سال، ۸ تا ۱۰ سال و ۱۱ تا ۱۴ سال برگزار خواهد شد افزود: به نفرات اول تا سوم هر گروه سنی جوایز ارزنده ای اهدا و به نفرات چهارم تا دهم هدایایی از سوی دبیرخانه جنشواره تقدیم خواهد شد.

معاون فرهنگی واجتماعی شهر دار تبریز  با دعوت از همه علاقمندان استاد شهریار و فرهنگ فولکلور آذربایجان جهت انتقال مفاهیم و مضامین و تصویرهای ناب این منظومه سترگ ادبی به کودکان و نوجوانان  اظهار امیدواری کرد : این جشنواره مورد استقبال خانواده ها و کودکان و نوجوانان قرار گیرد.

 

نظر شما