مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

کاهش ۱۸ درصدی تردد خودرو در در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌شرقی

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۷۹۸۰۸
کاهش ۱۸ درصدی تردد خودرو در در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌شرقی
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که بیش از 137میلیون و 880 هزار تردد خودرو در محورهای مختلف استان طی هفت ماهه اول سال‌جاری ثبت شد، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 18درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اورجعلی علیزاده با بیان این‌که این اطلاعات توسط 82دستگاه ترددشمار آنلاین درمحورهای مختلف استان ثبت شده است، افزود: 15درصد از کل تردد ثبت شده مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 85 درصد نیز مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.

وی، محورهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی با بیش از 22میلیون و511هزار، محور تبریز- صوفیان بابیش از 11میلیون و148هزار، محور ایلخچی- آذرشهر بابیش از هفت میلیون و 583 هزار و محور بناب –مراغه با بیش از سه میلیون و 37 هزار تردد را پرترددترین محورهای استان در هفت ماهه اول سالجاری عنوان کرد.

وی ادامه داد: درحال حاضر مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان، با 24 دوربین نظارت تصویری، 57 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور، هفت دستگاه تابلوی پیام متغیر و 82دستگاه ترددشمار آنلاین در محورهای مختلف رصد وضعیت تردد استان را بر عهده دارد.

 

نظر شما