صحبت های تکان دهنده رییس بیمارستان امام رضا تبریز:

کمبود اکسیژن به جهت عدم همکاری یک شرکت داخلی

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۶:۰۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۸۲۷۶۱
کمبود اکسیژن به جهت عدم همکاری یک شرکت داخلی
رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت : یک شرکت سازنده دستگاه اکسیژن ساز با سرپیچی از مفاد قرارداد خود با دانشگاه علوم پزشکی تبریز به دنبال سودجویی است. 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مسعود فقیه دینوری رئیس این مرکز به دنبال اخبار منتشره از جلسه هم اندیشی مطبوعاتی خود در روز چهارشنبه اظهار داشت : کمبود اکسیژن به وجود آمده در این مرکز به دنبال عدم همکاری یک شرکت خصوصی سازنده دستگاه اکسیژن ساز به وجود آمده و این شرکت به دنبال سودجویی و نفع شخصی خود میباشد.

وی ادامه داد : برخی از رسانه ها و افراد معاند با سوء برداشت از این موضوع قصد تخریب و تحریف سخنان اینجانب را دارند.

دینوری افزود : اینکه مشکلات هست و باید گفته شود بحث دیگری است ولی برخی رسانه های خارجی به دنبال تخریب و تحریف هستند که واقعیت ماجرا ممانعت یک شرکت از تحویل دستگاه اکسیژن ساز به دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده که به دنبال آن مشکلات کمبود اکسیژن پدیدار شده است.

وی با تشکر و قدردانی از حمایت‌های کلیه مسئولین و به ویژه مسئولین استانی از آغاز بحران کرونا ویروس اضافه کرد : از آغاز بحران تمام مسئولین دولتی در ادارات مختلف اعم از استانداری،شهرداری و سازمان صمت همواره در کنار کادر درمان بوده و تمام تلاشهای خود را در جهت کمک و حمایت از بخش بهداشت و درمان انجام داده اند لیکن برخی افراد سودجو به دنبال منفعت طلبی هستند.

دینوری در پایان افزود: موضوع کمبود اکسیژن در مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز جهت پیگیری و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع داده شده و امیدواریم با ورود نهادهای ذیربط این مشکل مرتفع گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز