استاندار آذربایجان شرقی:

شهرداری و شورای شهر تبریز در اجرای محدودیت‌های کرونایی به صورت جدی نقش‌آفرین باشند

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۴۳۷۱
شهرداری و شورای شهر تبریز در اجرای محدودیت‌های کرونایی به صورت جدی نقش‌آفرین باشند
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تصویب محدودیت‌های جدید در مراکز استان‌ها توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و تشکیل قرارگاه اجرایی این ستاد برای نظارت بر اعمال محدودیت‌ها، گفت: شهرداری و شورای شهر تبریز نقش بسیار مهمی در اجرای مصوبات جدید ستاد ملی کرونا دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمدرضا پورمحمدی در نشست هم‌اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر تبریز درخصوص اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در این شهر، گفت: وضعیت بیماری کرونا در کل کشور و استان نگران‌کننده است؛ اما در عین حال میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیز نسبت به هفته قبل بیشتر شده و امیدواریم شاهد روند کاهشی کرونا در روزهای آینده باشیم.

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار از ساعت 18 عصر در مراکز استان‌ها، گفت: این ستاد به استان‌ها اجازه داده است که در برخی شهرهای بزرگ هم این محدودیت‌ها را اعمال کنند و احتمالاً در آذربایجان شرقی هم پنج شهر مشمول این محدودیت‌ها خواهند شد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در بحث کرونا، معیشت مردم نیز به اندازه سلامت آنان اهمیت دارد، افزود: هر تغییر کوچکی در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی می‌تواند در معیشت مردم اثرگذار باشد و اعمال محدودیت‌ها باید با توجه به این مسأله صورت گیرد.

وی با تأکید بر مشارکت و نقش‌آفرینی شهرداری و شورای شهر تبریز در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی، گفت: ستاد استانی مقابله با کرونا مجوزهای لازم برای نقش‌آفرینی شهرداری در اعمال محدودیت‌ها را صادر می‌کند.

اعضای شورای شهر و شهردار تبریز هم در این نشست آمادگی خود را برای همکاری با ستاد استانی مقابله با کرونا و حل مشکلات احتمالی در زمینه اعمال محدودیت‌های جدید در تبریز اعلام کردند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز